تولید چرم مصنوعی ساده درجه یک

یکی از پرکاربردترین چرم های مصنوعی ، نوع ساده ی آن است. چرم مصنوعی ساده بخاطر مرغوب بودنش بیشتر از انواع دیگرچرم مصنوعی تولید می شود . این چرم توسط بهترین مواد اولیه پلاستیک ، پلیمر ، پلی استر با رعایت تمام استانداردهای لازم تولید می شود . چرم مصنوعی درانواع رنگ های یکدست برای تهیه کالاهای مختلف ، در متراژ های مختلف عرضه می گردد.تولید چرم مصنوعی ساده درجه یک

معرفی انواع چرم مصنوعی

معرفی انواع چرم مصنوعی دو دلیل سبب محبوبیت چرم مصنوعی شده است. اول اینکه این چرم با حداقل هزینه تولید می شود. دومین دلیل اینکه حامی محیط زیست بوده و توانسته جایگزین خوبی برای پوست حیوانات باشد. بسیاری از حیوانات ( مثل مار ) تنها بخاطر پوست گیری کشته می شوند واین بسیار خودخواهانه است. گذشته از این، بسیاری از چرم دوزان و دوستداران حیوانات به جای چرم طبیعی که نایاب تر و گران تر است از چرم مصنوعی استفاده می کنند. چرم مصنوعی محکم و نسخه ای کامل از چرم طبیعی به شمار می رود. چرم مصنوعی برای استفاده ی بیشتر و مورد استقبال قرار گرفتن، در انواع مختلف تهیه و تولید شده است . گستردگی تنوع چرم مصنوعی باعث شده این چرم به برترین جنس جهت تولید انواع کالاها ( کیف ، کفش ، لباس ….) تبدیل گردد.

. چرم مصنوعی pu یا پلی اورتان

.چرم اکلیل دار

.چرم منفذدار یا مشبک

.چرم طرح دار

.چرم ترکیبی یا اشبالت

چرم های نام برده شده، همگی به طور صنعتی توسط دستگاه های پیشرفته با استفاده از لایه های پلیمری ساخته می شوند . چرم پلی اورتان در دسته چرم مصنوعی منعطف و سبک قرار دارد این چرم قابلیت تنفس داشته و برای تهیه کفش و لباس به کار می رود.چرم اکلیل دار نوعی چرم فانتزی و متالیک است که درخشندگی و لمه بودن سطح آن برای کالاهای زنانه مورد مصرف قرار می گیرد. چرم مشبک دارای رویه ای منفذ دار است که این منافذ با چشم قابل رویت هستند. سطح این چرم مات و تقریبا زبر می باشد.چرم طرح دار با توجه به اسمش ، نسخه ای مصنوعی از طرح پوست حیوانات (مار ، کروکودیل ) است.طرح سنگ نیز جزو چرم های طرح دار است. چرم اشبالت نیز یک نوع چرم ادغام شده از چرم مصنوعی-حیوانی می باشد .کمی پرز دار است و برای آستر یا رویه کالاها به کار می رود.

بازار خرید چرم مصنوعی ساده عمده

بازار خرید چرم مصنوعی ساده عمده صنعت چرم دوزی روز به روز گسترده تر می شود همگام با دنیای مد وفشن ، کالاهای بسیاری از جنس چرم تهیه می شوند. بنابراین بازار چرم مصنوعی تقریبا هرگز دچار رکود نمی شود و گرم و داغ می ماند . خرید چرم از سوی چرم دوزان ، کار آموزان و چرم فروشان به صورت عمده انجام می شود . خرید و سفارش چرم مصنوعی به صورت عمده برای خریداران به صرفه تر است . لذا پیشنهاد می شود افراد این نوع خرید را به خرید جزئی و تکی که همراه با افزایش قیمت خواهد بود ترجیح دهند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما