راهنمای صادرات چرم ایران به اروپا

چرم انواع مختلفی دارد. ما می خواهیم در مورد محصولات چرمی و چرمی صحبت کنیم. بسیاری از انواع چرم سبک و سنگین هستند، مانند سالامبور، بورتبلو و کالاهای چرمی مانند کیف و کفش.

چرم و انواع فراورده‌های آن

صادرات چرم به اروپا چرم و تمام محصولات ان اگر شما علاقه مند هستید، صادرات را وارد کنید و نمی دانید چه محصولی را برای کار، و به دنبال یک محصول بدون سود است؛

چرم و انواع فراورده‌های آن

ما به شما چرم ارائه می دهیم. در حال حاضر در ایران ۲۲۰ واحد تولید چرم با انواع محصولات سالمبور تولید می‌شود که در این واحدهای چرم متوسط و سنگین تولید می‌شود. استان‌هایی چون تهران، اذربایجان شرقی، خراسان و همدان از جمله بزرگترین تولید‌کنندگان چرم در کشور هستند.

وضعیت صنعت چرم ایران

صنعت چرم ایران صنعت چرم ایران هنوز باید جایگاه واقعی خود را در بازارهای جهانی پیدا کند. بسیاری از محصولات چرم ایران به عنوان چرم خام یا محصولات سالامبور با قیمت پایین‌تر از چرم دباغی بازار عرضه می‌شوند.

ظرفیت‌های محصولات فراوری شده در ایران

اگر معامله گران ما می توانند بر روی صادرات انواع چرم سنگین، سبک و محصولات مرتبط کار کنند؛ می توان ان را برای سود بیشتر نسبت به چرم خام یا همان سال به بازار عرضه کرد.

عدم وجود قوانین سخت در رابطه با چرم

این مدل فروش برای کسب و کار ما سوداورتره ظرفیت های محصولات فراوری شده در ایران در کشور ما، انواع بسیاری از چرم لوکس تولید می شود، مانند یا چرم Ostrich، که یک بارومتر بسیار خوب بین المللی با توجه به نادر بودن ان است.

کشورهای هدف برای صادرات چرم

صادرات چرم و انواع محصولات چرم، همانطور که گفته شد، حاشیه سود خوبی و ظرفیت بالایی در کشور ما دارند. محصولات تولید چرم عدم وجود قوانین سختگیرانه چرم با توجه به اینکه هیچ مقررات گمرکی یا محدودیتی در صادرات چرم وجود ندارد، ما همچنین می توانیم با ایجاد زیرساخت مناسب برای ترویج و فروش این محصول از ظرفیت کشورهای همسایه استفاده کنیم.

وضعیت صادرات چرم مرغوب

کشورهای هدف برای صادرات چرم برای صحبت از امار و ارقام، کشورهایی مانند عراق، هند، مراکش، ترکیه و اذربایجان کشورهایی بودند که در سال ۹۷ محصولات چرمی و چرمی به انها صادر کردیم. همچنین، کشورهایی مانند رومانی، اندونزی، تایلند، مجارستان، کره جنوبی، ترکیه و ژاپن کشورهایی هستند که می‌توانند اهداف صادرات اینده برای منطقه باشند.

ذبح حیوانات و استفاده از چرم آن ها

بسیاری از کسب و کارهای بالقوه در این کشورها وجود دارد که، اگر ما بتوانیم روی صادرات محصولات چرمی و چرمی کار کنیم، ما می توانیم درامد زیادی از صادرات این محصول کسب کنیم.

ذبح حیوانات و استفاده از چرم آن ها

حتی کشورهای دیگر مانند افریقا، اروپا، کشورهای مشترک المنافع و کشورهای در حال توسعه و کشورهای اسیای شرقی توانایی خرید این کالاها را از ما دارند. دوستان علاقه مند به صادرات چرم و محصولات چرمی می توانند برای مشاوره با ما تماس بگیرند.

موارد مصرف  چرم یا پوست حیوانات

وضعیت صادرات چرم با کیفیت ایران یک کشور مسلمان است که بیشتر شهروندان ایرانی و بیشتر مردم ان از دین اسلام پیروی میکنند. از این رو، برای براورده کردن نیاز روزانه کشور به گوشت، به گوشت حلال مانند گاو، گوسفند، بز، شتر و شترمرغ نیاز است.

چرم خام و بزرگترین تولید کننده های آن در ایران

کشتار حیوانات و استفاده از چرم انها علاوه بر مصرف روزانه و مصرف عادی، در روزهای سال مانند عید قربان، روزهای محرم، صفر روز، نوروز و … میانگین مصرف گوشت در این کشور رو به افزایش است. برای همین تعداد زیادی از حیوانات حلال که ما ذکر کردیم این روزها ذبح می شوند.

وضعیت صادراتی چرم مرغوب ایرانی

به نظر شما پوست این حیوانات بی مصرف است؟ موارد چرم یا پوست حیوانات پوست حیوانات حلال در ایران جمع اوری می شود. و در کارگاه های کوچک یا بزرگ، انها برنزه و اماده برای چرم خام هستند. انها برای تولید مصنوعات چرمی و لوازم جانبی مانند کمربند، کیف دستی زنان، جلیقه و مصرف محصولات مختلف استفاده می شوند.

کدام کشورها از ایران چرم تهیه می کنند؟

چرم خام چرم خام و بزرگترین تولید کننده ان در ایران به طور کلی، انواع پوستهایی که هنوز برنزه نشده اند. چرم برنزه، چرم کراس، و بعد از اینکه حتی رنگ و اماده شد، ما معمولا این محصولات چرم خام را می نامیم. بزرگترین تولید کنندگان چرم خام در ایران چرم در شهر مشهد، چرم در شهر ورامین و چرم در شهر تبریز هستند. با این اطلاعات ایران تولید کننده خوبی از چرم خام است. به نظر شما ایا توانسته ایم موقعیت صادرات خوبی برای چرم با کیفیت بالا ایران در جهان داشته باشیم؟

وضعیت وارداتی خوب کشور ایران در چرم

وضعیت صادرات چرم ایران اگر به ان نگاه کنید، معلوم می شود که حدود ۲۰ میلیارد دلار است که ما هر سال در دنیای چرم خام می خریم و می فروشیم. سهم ایران از این بازار حدود ۲۳ میلیون دلار است که کمتر از ۱.۲ درصد کل معاملات جهانی است.

مصنوعات چرمی و اکسسوریها و مصنوعات چرمی

کیفیت چرم ایرانی اما در وارد کردن وضعیت ما بسیار خوب است. و ما فقط ۱.۲ میلیون دلار در سال چرم خام وارد می کنیم. این رقم به یک سری چرم خام اختصاص دارد که هیچ تکنولوژی پردازش‌ای در ایران ندارد. و عمدتا از کشورهایی مانند ترکیه و ایتالیا می ایند.

مصنوعات چرمی و اکسسوریها و مصنوعات چرمی

چه کشورهایی چرم از ایران می خرند؟ در بررسی وضعیت صادرات و واردات چرم خام ایران, کشورهای امارات, عراق و ترکیه از جمله کشورهای خاورمیانه به شمار می‌ایند. کشورهای مستقل مشترک المنافع مانند روسیه، ازبکستان، اذربایجان، ارمنستان، گرجستان و همچنین کشورهای اسیای جنوبی مانند هند، افغانستان و پاکستان.

این کشورها توانستند چرم خام را به ایران، مثل ویتنام، سنگاپور، تایلند و نیز کشورهای اسیای شرقی نظیر چین و هنگ کنگ صادر کنند. وضعیت واردات خوب ایران در چرم چون ما فقط حدود ۱.۲ میلیون دلار در سال برای چرم خام وارد می کنیم. بنابراین وضعیت واردات ما خوب است و ما هیچ وابستگی به واردات نداریم و در واقع ما مجبور نیستیم که واردات این محصول را قطع کنیم.

پس اگر ما بتونیم این عدد را حتی تا صفر کاهش بدیم. صنعت چرم ما با بحران بزرگی مواجه نخواهد شد. لوازم جانبی چرم و صنایع دستی چرم اما بخش عمده ای از کالاهای وارداتی که امروزه چرم سازی در کشور از ان ها وارد می شود, چه قانونی و چه با قاچاق, از فروشندگان چرم و صنایع دستی تشکیل شده اند. امروز ما شاهد قاچاق کیف های دستی, کفش, کت و سایر اقلام چرمی به ترکیه از کردستان عراق و از طریق مرزهای ابی و دریایی به داخل ایران هستیم. چگونه می‌توانیم با این وضعیت کنار اییم؟

آیا کنترل قاچاق دست ما است؟

ایا ما قاچاق را کنترل می کنیم؟ متاسفانه، اینطور نیست، اما ما همچنین به شما به عنوان تولید کنندگان و معامله گرانی که در صنعت چرم و چرم خام کار می کنند، پیشنهاد می کنیم که برای فروش محصولات زیراسی بیایید. برندسازی. مطمئن شوید که برای همه کسب و کارتان مشتری دارید، برای همه کسب‌وکارتان، برای همه کسب‌وکار‌تان، برای تمام کسب‌وکارتان.

تغییر سیستم فروش

تغییر سیستم فروش همان طور که گفتیم امروزه بیشتر مردم دنیا از کیسه‌های چرمی، کمربندهای چرمی، کفش‌های چرمی و انواع اکسید کننده‌های چرم استفاده می‌کنند. پس اگر ما سیستم فروش را مدیریت کنیم. و اجازه بدید مردم سرتاسر دنیا چیزهاشون رو بفروشن تاجران کشورهای مختلف برای یافتن ما امده بودند تا سازمان های مورد نیاز را تامین کنند. این برای ما بسیار سوداورتر از صادرات چرم خام است.

چرمی که به ایران برگردانده می شود

چرم به ایران بازگشت چرم خام که از ایران به این کشورها صادر شده, بخش اعظم چرم سازی است که از ترکیه و ایتالیا به ایران بازمی گردد. و فرایندی وجود دارد که انها را روی ان قرار می دهد، و این تبدیل به یک سری پرونده های مبادله ای، قاچاق، یا قانونی سازی شده است، که در سرتاسر ان گفته می شود که از مرز وارد ایران شده است.

توصیه آرادی ها به تاجران چرم

توصیه ها به معامله گران چرم ما داوطلبانه به شما توصیه می کنیم که به بازار جهانی از نظر Xiisties مانند کمربند، کیف پول، کفش، ژاکت و غیره وارد شوید.

توصیه آرادی ها به تاجران چرم

نام تجاری به زبان انگلیسی، عربی، روسی و حتی فارسی، و ان را اسان برای کشورهایی مانند کشورهای مشترک المنافع، کشورهای عربی و خاورمیانه، کشورهای اسیای میانه، کشورهای اسیای جنوب شرقی و کشورهای اسیای شرقی و همچنین کشورهای افریقایی و شرق اروپا. و شما به عنوان تولید کننده، تامین کننده و معامله گر شناخته شده است که این محصول را به بازار جهانی ارائه و ان را از شما خریداری می کند.

البته، وقتی این اتفاق می‌افتد، شما چند برابر بیشتر از این سود می‌برید که چرم را فقط به عنوان پوست خام، صلیب، یا به عنوان پوست دباغی یا بدون برنزه بفروشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما