خرید عمده چرم گاوی طرحدار

چرم یکی از محصولات پرطرفدار و بسیار مقاوم است که الیاف متراکمی داشته و به همین دلیل بسیار مقاوم است. چرم گاوی طرحدار یکی از نمونه های پرطرفدار چرم است که به دلیل تنوع رنگ و طرح های خاصی که روی آن دارد برای محصولات مختلفی چون کمربند، کیف و کفش استفاده می شود. خرید عمده چرم گاوی طرحدار عمدتا توسط مراکز تولیدکننده محصولات چرمی انجام می شود. این محصول به صورت حضوری و اینترنتی در سراسر کشور به فروش می رسد.

خرید عمده چرم گاوی طرحدار

مواد لازم جهت رنگ آمیزی چرم

مواد لازم جهت رنگ آمیزی چرم چرم یکی از محصولات با ارزش فرآوری شده است که معمولا برای افزایش دوام، رنگ آمیزی می شود. برای این کار هم از رنگ های محلول در آب و هم محلول در روغن استفاده می شود. رنگ های محلول در آب نتیجه ی نهایی طبیعی تری دارند و رنگ های محلول در چربی چرم را محکم تر می کنند. رنگ آمیزی چرم کار پیچیده ای نیست اما بهتر است تا حد امکان در آن تبحر داشته باشید.

برای رنگ امیزی چرم، در ابتدا سطح چرم دباغی شده را از هر گونه لکه و کثیفی پاک کرده و سپس به وسیله ی یک اسفنج آن را نم دار می کنیم. سپس رنگ را طبق نوشته ی روی قوطی آماده کرده و یک اسفنج دیگر را توی ظرف رنگ فرو می بریم. سپس اسفنج رنگی را با حالت دورانی وری چرم می کشیم. این کار را تا زمانی که به رنگ دلخواهمان برسیم ادامه می دهیم.

پس از این مرحله پوشش اکرلیک چرم را روی اسفنجی دیگر ریخته و با همان حالت دورانی قبلی روی چرم می کشیم. این محلول حتما باید در یک راستا روی چرم کشیده شود. اگر می خواهید رنگ محصول نهایی تیره باشد، اجازه دهید لایه ی قبلی خشک و سپس لایه ی جدید را رنگ می کنیم. این کار گاهی تا شش بار نیز انجام می شود.

صادر کنندگان چرم گاوی طرحدار

صادر کنندگان چرم گاوی طرحدار چرم گاوی طرح دار به دلیل مقاومت بالا و کاربردهای فراوانی که دارد، همواره مورد توجه تولیدکنندگان است و محبوبیت آن فقط مختص به ایران نیست. سالانه مقادیر زیادی از این محصول به کشورهای دیگر صادر شده و این تجارت جزو یکی از ارز آورترین کسب و کارها محسوب می شود و به جرئت می توان گفت چرم گاو پرکاربردترین نوع چرم در جهان است.

صادر کنندگان چرم های طرحدار سعی دارند تا این محصول را کفیت بالا و قیمت های کاملا رقابتی خدمات خود را ارائه دهند. خرید و فروش این محصول این روزها به صورت اینترنتی بسیار رایج بوده و بسیاری از مشکلات خرید و فروش حضوری در این روش حل و فصل شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما