عرضه کنندگان چرم مصنوعی pu

چرم مصنوعی pu یکی از نوع های چرم مصنوعی می باشد که بر ای تولید کیف و کفش و پوشاک استفاده می شود .در زندگی امروزی از چرم استفاده های زیادی می شود دو نوع چرم داریم مصنوعی و طبیعی ،چرم مصنوعی کیفیت پایینی دارد ولی چرم طبیعی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

عرضه کنندگان چرم مصنوعی pu

نگهداری صحیح از چرم مصنوعی pu

نگهداری صحیح از چرم مصنوعی pu چرم طبیعی از پوست گاو به دست می آید و دارای کیفیت و قیمت گران تری نسبت به چرم مصنوعی pu دارد .

از چرم مصنوعی pu برای تولید کیف های پول در اندازه های کوچک استفاده می شود که این کیف ها تشکیل شده از جای خودکار و پول نقد و جای کارتهای اعتباری این کیف ها طوری طراحی شده که در دست یا داخل جیب و کیف به راحتی جا می شود ،این کیف ها در رنگ های مشکی،سورمه ای و قهوه ای به تولید می رسند‌ و بیشترین فروش را رنگ مشکی دارد که با پوشیدن هر لباسی زیبایی خود را نشان می دهد.

عرضه کنندگان چرم محصولات خود را به صورت عمده از طریق سایت اینترنتی به نمایش می گذارند و خریدار با مراجعه به این سایت ها کالای مورد نیاز خود را سفارش می دهد.

فروشندگان چرم مصنوعی pu

فروشندگان چرم مصنوعی pu از مزیت های چرم مصنوعی pu تولید آن در تنوع رنگ و طرح می باشد که مناسب هر سلیقه ای است ودر برابر نور آفتاب مقاوم می باشد در صورتی که چرم طبیعی این ویژگی و استحکام را ندارد.،برای تولید چرم مصنوعی نیاز به شکار حیوانات نمی باشد این یکی از ویژگی های خوب آن است .

چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی از کیفیت پایینی برخوردار است کشور ایران در تولید چرم موفق است و از تولید کنندگان موفق کشوری از لحاظ تولید چرم مصنوعی pu می باشد.رشد تولید چرم آن روز به روز بیشتر می شود و برند معتبر نیز دارا می باشد.

ویژکی بد چرم مصنوعی pu این است که به دلیل ترکیب کم چرم طبیعی در آن عمر کمی نسبت به چرم طبیعی خالص را دارد وبعد از چند سال کار کردن رنگ آن عوض می گردد و پوسیده می شود

ویژگی خوب آن هم این است که چرم مصنوعی pu نرم تر از چرم طبیعی بود و شست و شوی آن را آسان کرده است که فقط با یک دستمال و کمی آب ولرم می توان وسایلی که با چرم مصنوعی درست شده تمیز کرد ویژگی خوب دیگر این نوع چرم مصنوعی این است که تنوع رنگی زیادی را دارد در حالی که چرم طبیعی این ویژگی را ندارد و فقط در چند رنگ تولید می شود

فروشندگان چرم مصنوعی را در سطح کشور توسط سایت های موجود در اینترنت انجام می دهند به این ترتیب تولید کنندگان محصولات خود را را با ذکر ویژگی ها معرفی کرده و کاربران می توانند با مراجعه به سایت ها کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش اینترنتی خود را ثبت کنند به این ترتیب واسطه گران حذف خواهند شد و خریدار بهای کمتری را برای خرید می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما