فروشنده چرم فلوتر گاوی

چرم گاو یکی از زیباترین نوع چرم می‌باشد که دارای کیفیت ودوام بسیار نیز می‌باشد که از آن برای تولید وسایل مختلف به کار می‌رود که این نوع چرم در میان همه افراد محبوبیت زیادی دارد . فروشنده چرم فلوتر گاوی تلاش می‌کند که بهترین و باکیفیت ترین چرم را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد و با صادراتواین محصول به کشورهای مختلف به اقتصاد کشور کمک می‌کند و رضایت کامل مشتریان خود را بدست می آورد.

فروشنده چرم فلوتر گاوی

نگهداری اصولی از محصولات چرمی

نگهداری اصولی از محصولات چرمی چرم از موادی است که با آن محصولات زیادی مثل بارانی وکاپشن وکیف و دستکش و کلاه دوخت وتولید کرد و امروزه این محصولات در رنگ ها وطرح های زیادی در بازار های کشور وجود دارند.

محصولات چرمی دارای ماده اولیه گرانی هستند و همچنین برای دوخت این محصولات به افراد ماهر و با تجربه ای نیاز است .

برای نگهداری از محصولات چرمی به نکات مهمی باید توجه داشته باشید .همیشه چرم را باید گرد گیری کنید اگر گل ولایی و گرد وخالی روی محصول چرمی بماند باعث خراب شدن آن می‌شود. اگر ماده ای روی چرم ریخته که لک شده باید آن را با صابون و یک اسفنج به آرامی از روی چرم پاک کنید وبعد با یک دستمال خشک آن را تمیز کنید .

بهتر است برای مراقبت کردن از چرم خود روی آن نیز از اسپره های خوشبو و عطر های خوشبو استفاده نکنیم، و روی آنها نباشیم چون باعث می شود، مواد خاص روی چرم را در خود حل کند و خاصیت چرم بودن آن را از چرم بگیرد.

برای نگهداری چرم هر چند ماه یک بار محصولات چرمی خود را با واکس چرب کنید و همچنین چرم را در جایی که مرطوب است ورطوبت دارد قرار ندهید. چرم را نباید در معرض آفتاب قرار دهید همیشه چرم را باید درمان های تاریک و در کمد و دور از گرد وخاک قرار دهید.

اگر برای مدتی طولانی از چرم نمی‌خواهید استفاده کنید داخل آنها را با روزنامه پر کنید تا محصول چرمی شکل ظاهری خود را حفظ کند و همچنین لباس ها را هم بطور خوابیده داخل کمد بگذارید که تا نخورده باشد

صادرات چرم فلوتر گاوی

صادرات چرم فلوتر گاوی صادرات چرم فلوتر گاوی یکی از صادرات مهم کشورمان است که از طریق این صادرات به درآمد بسیار بالایی نیز می رسند صادرات چرم فلوتر بر عهده فروشنده چرم فلوتر است همچنین این چرم بسیار با کیفیت، به کشورهای همسایه ایران نیز صادر می‌شود مانند عراق ترکیه و ….

تا کشورهای خارجی هم از این چرم فلوتر بسیار عالی بهره گیری کنند، کشورهای خارجی چرم فلوتر گاوی را يکی از بهترین چرم های ایرانی می‌شناسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما