فروش عمده چرم مصنوعی مخصوص مبل

فروش عمده چرم مصنوعی به صورت عمده با تخفیفات ویژه همراه است. چرم مصنوعی مخصوص مبل، فوق العاده شیک و زیباست و جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه خواهد بخشید. این نوع از چرم ها طرح ها و رنگ های متنوعی دارند و گاهی با نمونه اصلی تفاوت چندانی ندارند.

فروش عمده چرم مصنوعی مخصوص مبل

معرفی انواع پارچه چرم مصنوعی

معرفی انواع پارچه چرم مصنوعیبا انواع چرم مصنوعی که به شکل پارچه تولید می گردند، بیشتر آشنا شوید. 

در ابتدا نیاز است در مورد چرم طبیعی توضیخاتی ارائه دهیم. چرم همان پوست حیوانات مرده است. این پوست خام طی فرایندهایی پرداخت می گردد و در نهایت از آن ها محصولاتی از جمله، کفش، کیف، پالتو و دیگر اقلام را تهیه می کنند.

چرم ها از مقاومت بالایی برخوردارند و بسیار زیبا و شیک هستند. انواع گوناگون چرم ها کاربردهای خاصی دارند. انواع چرم ها به صورت مصنوعی نیز تولید می گردند. در ادامه به معرفی انواع چرم های مصنوعی خواهیم پرداخت. 

انواع چرم‌های مصنوعی یا طبیعی که در ساخت محصولات مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. چرم فول گرین
  2. چرم اشبالت
  3. چرم نبوک
  4. چرم بازسازی شده
  5. چرم مصنوعی

همانطور که گفتیم چرم ها انواع متنوعی دارند و به همین دلیل از کاربردهای متنوعی برخوردارند. انواع چرم ها ویژگی های خاص به خود را دارند.
چرم های مصنوعی از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند و در رنگ های گوناگونی تولید می گردند. با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید، انواع چرم مصنوعی را انتخاب نمایید.

انواع محصولاتی که از چرم تولید می کنند، عبارتند از:

  • چرم لباسی: که از آن کاپشن و پالتو تهیه می کنند.
  • چرم کفشی: در انواع کفش های ورزشی و مجلسی کاربرد دارد.
  • چرم کیفی
  • چرم های تزییناتی: ساخت انواع دستبند چرم و موارد تزئینی
  • چرم مبلی و صندلی
  • چرم آستری: از جمله پر کاربرد ترین چرم هاست.
  • پارچه های ضد آب: در ساخت انواع چادرهای مسافرتی به کار برده می شود.
  • روکش جلد یا گالینگور: در تهیه انواع جلد کتاب، تقویم و… مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • چرم های متفرقه مانند لمینیت شده ، گاگولیت: این نوع چرم ها دوام و مقاومت بالایی دارند. 

بهترین نوع چرم مصنوعی برای تولید مبلمان

بهترین نوع چرم مصنوعی برای تولید مبلمانامروزه مبلمان زیادی از بهترین چرم مصنوعی تولید می گردند. این مبلمان ها بسیار شیک و زیبا هستند و به فضای خانه جلوه ویژه ای خواهند داد.

مبلمان هایی که از چرب مصنوعی تولید می گردند، علاوه بر مقاومت بالایی که دارند از قیمت پایینی برخوردار هستند، زیرا این چرم فرایند تولید آسانی دارند و قیمت تمام شده برای تولید کننده بسیار پایین است.

چرم مصنوعی از دوام نسبتا خوبی برخوردار است و تا مدت ها با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده نمایید. چرم های مصنوعی در اصل از مواد پلیمری تولید می گردند و فرایند طولانی را می گذرانند تا به شکل چرم در بیایند.
در تولید این چرم ها از تکنولوژی های پیشرفته بهره می گیرند تا سطح راحتی آن را بالا ببرند. چرم مصنوعی علاوه بر زیبایی، ازران قیمت نیز هست. برخی از ویژگی ها و انواع چرم مصنوعی را در متن پایین مشاهده می کنید:

چرم های مصنوعی که منفذ دار هستند: این نوع چرم ها همانند چرم های طبیعی قابلیت تنفس دارند. این امر به دلیل منافذی است که روی سطح چرم وجود دارد. 

چرم کورفوم منفذ دار: اولین چرم منفذ داری بود که تولید گشت.این چرم دوام فوق العاده ای دارد و بسیار براق است. سطح آن توسط یک پارچه مرطوب به سادگی تمیز می گردد. از این محصول در تولید زین برای سوار کاران استفاده می نمایند. کفش های ساخته شده از این چرم به دلیل براقیتی که دارند، معروف و محبوب هستند.

چگونه مرغوب ترین چرم مصنوعی انتخاب کنیم؟

چگونه مرغوب ترین چرم مصنوعی انتخاب کنیم؟تشخیص چرم مصنوعی و طبیعی، حتی برای افراد خبره، همیشه کار ساده ای نیست. گونه‌هایی از چرم مصنوعی وجود دارند، که در نگاه اول، به هیچ عنوان تفاوتی با چرم اصل ندارد و برای تشخیص حتما باید به آزمایشگاه ارسال گردد.
متنی که در ادامه خواهید خواند، تنها تعدادی از ویژگی‌های کلیدی هستند، تا بتوانید چرم اصل را از چرم مصنوعی تشخیص دهید.

  • رنگ پشت پارچه چرم را به خوبی بررسی نمایید.

پشت چرم مصنوعی شبیه به پارچه است که با پلاستیک صاف و دانه ای پوشش یافته است. این در صورتی است که پشت چرم طبیعی از جنس فیبر است. اما توجه داشته باشید چرم های مصنوعی وجود دارند که پشتشان فیبری است.

  • به ساختار دانه چرم توجه نمایید.

دانه های چرم های طبیعی به صورت کاملا نامنظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. اما چرم طبیعی از الگوی منظمی برخوردار است. 

  • به لبه های برش خورده چرم دقت کنید.

زمانی که چرم مصنوعی را برش می زنید لبه هایی صاف و تمیز خواهد داشت. در صورتی که چرم طبیعی به هیچ عنوان صاف نخواهد بود.

  • رفتار در مقابل افزایش دما

چرم مصنوعی در حرارت مقابل حرارت زیاد می سوزد و بویی شبیه به پلاستیک از خود بروز می دهد، اما چرم مصنوعی تنها می درخشد و نمی سوزد. بوی چرم طبیعی شبیه به موی سوخته است.   

عمده فروشی چرم مصنوعی مبلی

عمده فروشی چرم مصنوعی مبلیفروش چرم مصنوعی به صورت عمده با تخفیفات ویژه همراه است. قیمت چرم مصنوعی همواره با نوساناتی همراه است.

یکی از موارد مصرف چرم مصنوعی، استفاده از آن در صنعت مبلمان است. از این چرم به چند دلیل مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

  1. هزینه پایین چرم مصنوعی
  2. حفاظت از محیط زیست و زندگی حیوانات وحشی در طبیعت: چرم مصنوعی جایگزینی مناسب برای چرم طبیعی است و دقیقا همان کاربرد را دارد.
  3. چرم مصنوعی از تنوع بالایی برخوردار است و کیفیت های متفاوتی با یکدیگر دارند. 
  4. تکنولوژی باعث شده تا تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی سخت گردد. از این رو انتخاب چرم مصنوعی محبوبیت یافته است.
  5. چرم های مصنوعی طرح های متنوعی دارند: از آنجایی که چرم های مصنوعی ساختگی هستند، طرح ها، رنگها و الگوهای فوق العاده ای دارند. از ای ن رو می توانید به راحتی متناسب با دکوراسیون خود، مبل مورد نظرتان را انتخاب نمایید.
  6. چرم های مصنوعی که از پلی ساخته می شوند مقاومت بالایی دارند. البته باید از چرم در برابر آسیب دیدگی های احتمالی محافظت نمایید.
  7. چرم های مصنوعی به راحتی تمیز می شوند. تنها کافی است با یک پارچه مرطوب آن ها را تمیز کنید. همچنین رنگ چرم مصنوعی مانند چرم طبیعی از ماندگاری بالایی برخوردار است.
  8. چرم مصنوعی اگر به خوبی محافظت گردد، تازگی و زیبایی خود را سال ها حفظ خواهد نمود. مبلمان چرم راحتی و نرمی ویژه خود را دارند و از محبوبیت بالایی برخوردارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما