قیمت روز چرم مصنوعی دست دوز در تهران

قیمت چرم مصنوعی دست دوز در تهران وابسته به عواملی همچون کیفیت، درجه بندی چرم، جنس چرم و طولی عمری دارد، که نشان دهنده زمان دوام چرم مصنوعی برای شما می باشد.

تولید کننده های چرم مصنوعی در ایران بسیار زیاد هستند که این چرم ها را بر اساس مد روز و با در نظر گرفتن استفاده از مواد کیفی مناسب، تولید می کنند.

چرم مصنوعی از مزیت های زیادی در برابر چرم طبیعی بر خوردار می باشد.

شاید قیمت برخی از چرم های مصنوعی بیشتر از برخی دیگر باشد، دلیل این افزایش قیمت جنس مرغوب آن چرم می باشد.

قیمت روز چرم مصنوعی دست دوز در تهران

محصولات تولید شده با چرم مصنوعی

محصولات تولید شده با چرم مصنوعیاگر بخواهیم محصولات تولید شده با چرم مصنوعی حصیری مرغوب را بشماریم عدد کم می آوریم، چرا که این چرم ها بسیار کاربردی می باشند.

چرم های مصنوعی دارای انواع مختلفی هستند اما به طور کلی این چرم ها دارای دو زیر مجموعه کلی می باشند که عبارت هستند از:

  • چرم مصنوعی pvc
  • چرم مصنوعی poly

چرم های مصنوعی پی وی سی از جنس زبری بر خوردار هستند البته زبر بودن این چرم ها به این معنی نیست که بسیار خشک هستند و با کوچک ترین ضربه ای خراب می شوند، این چرم ها هم از جنس زبری بر خوردارند و هم در عین حال دارای انعطاف پذیری و مقاومت فراوانی می باشند، مقاومت زیاد این چرم ها باعث شده که این چرم علاوه بر کاربردش برای محصولات سبکی همچون کیف و یا کفش، برای محصولات سنگینی هم مانند روکش ماشین، مبل و…. کاربرد داشته باشد.

این چرم خیلی شبیه به چرم گاوی از نوع چرم طبیعی است، از همین رو بسیار پر فروش می باشد و دارای خاطر خواه های زیادی در بین مردم ایران و خارج از ایران می باشد.

چرم های پلی معمولا بسیار نرم تر از چرم های دسته اول یعنی چرم های پی وی سی هستند، با اینکه این چرم ها خیلی نرم می باشند اما در صورت اصل بونشان هر گز زود خراب نخواهند شد زیرا بسیار معطف بوده و دارای استحکام فوق العاده بالای می باشند.

قیمت این چرم ها با توجه به درجه بندی جنس و مواد کیفی ای که در تولید آن دخالت داشته اند تعین می شود، قطعا هر چه مواد کیفی مرغوب تر باشد محصول چرمی هم بسیار با کیفیت و مقاوم می شود.

چرم های پلی شباهت بسیار فراوانی به چرم های طبیعی بزی دارند، از همین رو این چرم ها در بین مردم بسیار پر فروش و خواستنی هستند.

چرم بزی هورس خیلی دیر لکه ای را به خود جذب می کند، اگر هم لکه ای را به خود جذب نمود تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب آن لکه قابل پاک شدن است.

خصوصیات چرم مصنوعی دست دوز مرغوب

خصوصیات چرم مصنوعی دست دوز مرغوبهم اکنون می خواهیم به چند خصوصیات کلی چرم دست دوز مرغوب بپردازیم:

  • تولید کنندگان چرم مصنوعی هنگام تولید چرم مصنوعی آن را در انواع بسیار گوناگونی می سازند از همین رو این چرم از تنوع بسیار فراوانی بر خوردار می باشد، این تنوع هم شامل رنگ چرم و هم شامل مدل و طرح آن می شوند، اما چرم طبیعی بر خلاف چرم مصنوعی تنوع زیادی ندارد.
  • همان طور که گفته شد این چرم در انواع بسیار زیادی تولید و عرضه می شود و هر کدام از این نوع از چرم ها از جنس و کیفیت متنوعی بر خوردار است، از همین رو قیمت این چرم ها در بازار چرم مصنوعی بسیار زیاد می باشد و از تنوع فراوانی بر خوردار هستند، مثلا چرم مصنوعی ای وجود دارد با کم ترین قیمت که کیفیت خیلی کمی در بین چرم ها دارد از سوی دیگر چرم مصنوعی ای هم وجود دارد با بالا ترین قیمت که دارای کیفیت بالایی هم می باشد، این ویژگی چرم ها موجب می گردد تا دیگر کسی در خرید چرم مصنوعی مشکلی نداشته باشد.
  • همانطور که این چرم از نظر رنگ، طرح، قیمت از تنوع فراوانی بر خوردار است، از نظر کیفیت هم دارای تنوع بسیار زیادی می باشد، برخی از افراد فکر می کنند این چرم ها چون مصنوعی و گاهی اوقات ارزان هستند از کیفیت چندانی بر خوردار نمی باشند در صورتی که اگر چرم مصنوعی اصل را خرید کنید، در واقع چرمی با بهترین کیفیت خرید نموده اید که تا سالهای طولانی برایتان دوام می کند، البته شایانِ ذکر است که زمان ماندگاری چرم ها وابسته به شما و نوع نگهداری شما دارد هر چه آن را مرتب تر نگه دارید و از آن مراقبت بیشتری کنید برایتان بیشتر دوام می کند و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

روش های نگهداری از چرم مصنوعی دست دوز

روش های نگهداری از چرم مصنوعی دست دوزروش های نگهداری درست از چرم مصندعی دست دوز موجب می گردد که این چرم برایتان بیشتر دوام کند.

به چند مورد از روش های نگهداری چرم مصنوعی اشاره می کنیم:

  1. دقت کنید که هنگام کثیف شدن چرم مصنوعی نباید آن را سفت و سخت بشویید زیرا این کار نه تنها موجب تمیز شدن چرم نمی شود بلکه سبب خرابی بیشتر آن چرم هم خواهد شد، قفط کافی است با استفاده از سرکه سفید، شامپوی کودک و کمی آب محلولی درست کنید و سپس این محلول را با یک ابر و یا یک دستمال خیلی نرم روی محصول چرمی بکشید.
  2. اگر قصدتان استفاده از محلول های شیمیایی ای است که در بازار برای پاک کردن محصولات چرمی به فروش می رود، بهتر است در ابتدا آن را روی قسمتی از چرم که دیده نمی شود بزنید اگر به چرم آسیب نزد آن را به کل قسمت های محصول چرمی بزنید.
  3. سعی کنید محصول چرمی خود از فضا هایی که رطوبت دارد دور کنید، زیرا رطوبت عانل اصلی خراب شدن چرمتان می باشد.
  4. واکس زدن چرم ها و براق کردن آنها هر چند وقت یکبار به طول عمر چرم ها کمک بسیاری می کند، این واکس ها را هم خانه می توانید تولید کنید و هم می توانید از بیرون خریداری کنید.

لیست قیمت چرم مصنوعی در بازار های تهران

لیست قیمت چرم مصنوعی در بازار های تهرانلیست قیمت چرم مصنوعی در بازار های تهران  به دلیل تنوع بیش از حد این چرم ها بسیار  زیاد می باشد.

همانطور که گفته شد این چرم ها تنوع زیادی دارد پس طبیعی است که قیمت فوق العاده متنوعی هم داشته باشد.

البته توصیه می شود که در خرید یک چرم در صورت توان بیشتر به کیفیت چرم مصنوعی دقت کنید تا قیمت آن.

چرم های مصنوعی هر چه با کیفیت تر باشند مدت زمان زیاد تری برای شما عزیزان کاربرد دارند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما