چرم مصنوعی مرغوب و تولید بی نظیر آن در ایران

چرم مصنوعی مرغوب و تولید بی نظیر آن در ایران در سال های اخیر با استقبال بسیاری چشمگیری از جانب خریداران عمده صورت گرفته است. کیفیت بالای چرم مصنوعی ایرانی توانسته است بیشتر تولید کنندگان کیف و کفش جرمی را به استفاده از مارک ایرانی تشویق نماید و همچنین از قیمت مناسب آن ها بهره ببرند‌. چرم مصنوعی تولید ایران امروزه برای صادرات به بیشتر کشور های همسایه در نظر گرفته می شود که کیفیت های بی نظیری را دارا می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید‌.

چرم مصنوعی مرغوب و تولید بی نظیر آن در ایران

شناخت بهتر انواع چرم مصنوعی پرفروش در بازار

شناخت بهتر انواع چرم مصنوعی پرفروش در بازار

بیشتر افرادی که علاقه مند به استفاده لباس های چرم اصل هستند عموما به علت گران قیمت بودن این محصولات به مشکل بر می خورند. برای این امر به سمت لباس ها و کفش هایی که با چرم‌ مصنوعی تولید شده اند، گرایش پیدا می کنند.

تولید کنندگان پارچه های چرمی عموما برای تولید این محصول عوامل مختلفی را مد نظر قرار می دهد که با رعایت آن ها می توانند یک تولید عالی و به روزی را داشته باشند. یکی از عواملی که برای تولید کنندگان حائز اهمیت می باشد، تنوع در طرح و شکل محصول تولیدی است. کیفیت برتر در کنار طرح به روز و جذاب می تواند میزان بسیار بالایی از فروش را داشته باشد.

تجهیزات به کار رفته برای تولید این محصول عموما کاغذ هایی را در خود دارد که این کاغذ ها طرح های مختلف روی محصول را رقم می زند. عموما با تغییر کاغذ های مزبور و شکل دهی آن ها می توان طرح های مختلف را پیاده کرد. عموما طراح شرکت تولیدی این محصول با خلاقیت و قدرت نبوغ خود سالانه طرح های جدیدی را برای تولید این محصولات ارائه می دهد که مورد استقبال بسیاری از خریداران عمده و خرده قرار می گیرد. 

عمونا طرح های َشلوغ و فانتزی برای تولید کیف های چرمی به کار می رود. اما طرح های حاشیه دار و قاب مانند برای تولید لباس های چرمی مانند کاپشن و پالتو چرمی و کفش مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه از طرح های جالب و فانتزی برای تولید کیف دستی های کوچک و لوازم فانتزی چرمی استفاده می شود که بیشتر توسط افراد هنرمند به صورت دستی تولید می شود. در آموزشگاه های هنری چرم دوزی بیشتر از چرم مصنوعی برای آموزش استفاده می نمایند‌.

چرم مصنوعی منفذ دار و موارد استفاده از آن

چرم مصنوعی منفذ دار و موارد استفاده از آن

چرم مصنوعی منفذ دار و موارد استفاده آن عموما برای خریداران این محصول جای سوال دارد. این محصول به علت شکل و طرح خاصی که دارد می تواند در تولید کیف و کفش به کار رود. 

امروزه تولید کنندگان این محصول طرح هایی نظیر طرح چرم پوست مار، طرح چرم منفذ دار، طرح چرم حکاکی شده و … را تولید می نمایند تا موارد استفاده از ابن محصول بیشتر شده و بتوان در صنعت برای تولید بسیاری از اقلام فانتزی و غیر فانتزی به کار رود. رنگ های مختلف این  محصول نیز دارای طیف رنگی گسترده است که بیشتر برای کفش از رنگ های مشکی، قهوه ای، آبی و قرمز استفاده می شود. ولی امروزه تولید کیف و کفش و لباس چرمی با رنگ سال همسو بوده و می تواند متناسب با آن طیف رنگی مختلفی را در تولید شامل شود. 

کفش های چرم تولیدی با چرم مصنوعی عموما دارای طرح های مختلف و زیبایی هستند که علاوه بر طرح در مدل های گوناگونی تولید می شوند. مدل های مجلسی کفش چرم مصنوعی عموما دارای تقاضای بیشتری بوده و محبوبیت بالایی را در بین بانوان دارد. این مدل از کفش های مجلسی با پاشنه بلند در رنگ های گوناگون تولید می شوند که می توان آن ها را با رنگ لباس مورد نظر ست نمود. 

امروزه تولید کنندگان لباس مجلسی نیز از پارچه چرم مصنوعی در تولید کت و دامن های مجلسی استفاده می کنند. رده سنی استفاده کنندگان از لباس های مجلسی چرم عموما کمتر بوده و برای بانوان جوان و نوجوان به کار می رود. 

از چه روش هایی برای تولید چرم مصنوعی استفاده می شود؟

از چه روش هایی برای تولید چرم مصنوعی استفاده می شود؟

عموما چرم مصنوعی از لایه ای به نام پی وی سی یا پلی اورتان تشکیل می شود که به پارچه زمینه ای متصل است. پی وی سی عموما شکلی بسیار مشابه چرم طبیعی دارد که این امر سبب تولید چرم مصنوعی شده است. پارچه زمینه ای که برای تولید پارچه چرمی به کار می رود دارای تنوع گوناگونی می باشد که از جمله آن ها می توان به پارچه کتان، پارچه پلی استر، پارچه نانو و … اشاره کرد. امروزه بیشتر چرم ها از پارچه زمینه ای ضخیم برای تولید کیف و کفش. همچنین پالتوهای چرمی استفاده می شود. استفاده از ضخامت های مختلف برای پارچه زمینه ای بسته به نوع مصرف پارچه چرمی دارد که این امر برای تولید کنندگان قابل توجه است‌ 

بیشتر افرادی که به خرید پارچه مصنوعی برای مصارف مختلف اقدام می کنند تمایل دارند بدانند از جه روش هایی برای تولید پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. از این رو افراد مزبور می توانند با آگاهی و بالا بردن اطلاعات خود در زمینه تولید این محصول و دستگاه ها و تجهیزات لازم بتوانند یک خرید آگاهانه ای را داشته باشند. 

تولید کننده بزرگ چرم مصنوعی مرغوب ایرانی

تولید کننده بزرگ چرم مصنوعی مرغوب ایرانی

تولید کننده چرم مصنوعی مرغوب ایرانی سعی بر آن دارد تا با ارتقای کیفیت محصولات خود بتواند بازار فروش محصولات وارداتی را در کشور به حداقل رسانده و بیشتر خریداران را به خرید مارک ایرانی جذب نماید. 

از این رو تولید کنندگان با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته و اتوماتیک میزان سرعت تولید این محصولات را افزایش داده و می توانند طرح های مختلفی را ارائه دهند. 

امروزه تولید کنندگان لباس های چرمی زنانه و مردانه با خرید عمده انواع پارچه های چرمی مناسب برای تولید لباس، می کوشند هزینه مصرفی خود را به حداقل برسانند. چرا که قیمت عمده این محصولات بسیار کمتر از قیمت خرید جزیی آن ها می باشد. چرم مصنوعی ایرانی در بازار داخلی دارای تقاضای بیشتر از چرم خارجی می باشد که این امر می تواند به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول ایرانی باشد. 

چرم مصنوعی مرغوب دارای تراکم بالای پارچه زمینه ای بوده و ضخامت لازم را برای استفاده در تولید دارا می باشد. همچنین میزان چسبندگی و اتصال رویه پارچه با پارچه زمینه در کیفیت و طول عمر پارچه بسیار اهمیت دارد که خریداران عمده هنگام خرید به این امر توجه ویژه ای دارند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما