ارائه چرم گاوی عسلی

در دنیای پر تنوع کیف و کفش و لباس مردانه و زنانه، همواره چرم جایگاه ویژه ای داشته است. کیف و کفش تولید شده از چرم طبیعی از دوام و زیبایی بی نظیری برخوردار بوده و البته طرفداران و خریداران خاص خود را داشته و دارد.

چرم گاوی عسلی، رنگ پر جلوه ای دارد و مصنوعاتی که با این چرم ساخته می شوند چشم خریداران را به سمت خود می کشانند. دنا چرم با قدمت طولانی که در زمینه ارائه انواع و اقسام چرم های طبیعی و مصنوعی داشته است، چرم گاوی عسلی را درنقوش مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد.

ارائه چرم گاوی عسلی

تنوع نقش در چرم گاوی عسلی

تنوع نقش در چرم گاوی عسلی چرم گاوی در مقایسه با چرم بزی و یا سایر چرم های کاربردی، از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است و به همین منظور در تولید کیف و کفش از این چرم بسیار استفاده می شود. رنگ عسلی چرم گاوی به دلیل جذابیت و زیبایی و درخششی که دارد، مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفته است.

امروزه با توجه به قیمت و کمیت چرم طبیعی، چرم مصنوعی با کیفیت نیز بسیار پرکاربرد می باشد. چرم طبیعی از پوست حیوانات مختلف تهیه و فرآوری و آماده مصرف می شود و چرم مصنوعی از ترکیب مواد شیمیایی و پلیمری ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد.

گرچه کیفیت و ارزش مصنوعات ساخته شده از چرم طبیعی ببه مراتب یشتر از چرم مصنوعی است، اما امروزه با پیشرفت دستگاه ها و روش های تولیدی، چرم های مصنوعی با کیفیت بسیار بالا ساخته می شود و تولیدات بسیار زیبا و بادوامی را بوجود می آورد.

با آنکه دور از ذهن به نظر می رسد اما چرم گاو نیز نقوش متنوع و مختلفی دارد که با توجه به عملیاتی که پس از دباغی روی چرم صورت می گیرد در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند. لازم به توضیح است که هر دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی این دسته بندی را شامل می شوند.

در زیر چند نمونه از دسته بندی پرکاربرد چرم گاوی به اختصار توضیح داده خواهد شد:

  • چرم گاوی فلوتر : این مدل چرم دارای سطحی بسیار صاف و نرم می باشد. درواقع چرم دباغی شده به مد 24 ساعت در محلول شیمیایی قرار داده می شود تا سطحی صاف و نرم پیدا کند. این نوع چرم به دلیلی برجستگی های ریزی که درسطح خود دارد در برابر خش و ساییدگی بسیار مقاوم است.
  • چرم اشبالت گاوی: لایه زبر داخلی پوست گاو همان لایه اشبالت می باشد. این لایه ضد آب بوده و در برخورد با رطوبت کیفیت خود را کاملا حفظ می کند.
  • چرم گاوی الگانت یا شبرو: در این نوع چرم پوست گاو کاملا سیقل و صاف و کمی براق است. این چرم از بالاترین لایه پوست گاو به دست می آید و در برابر خراش مقاوم است و جزء با کیفیت ترین نوع چرم محسوب می شود.
  • چرم ورنی : بر روی سطح این چرم از لاک خاصی استفاده می شود و سطح چرم را براق می کند.
  • و …

فروش کلی چرم گاوی عسلی

فروش کلی چرم گاوی عسلی شرکت دنا چرم، با دارا بودن سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تولید و ارائه چرم گاوی طبیعی و مصنوعی، انواع نقوش چرم را در ابعاد و تعداد دلخواه شما به فروس می رساند.

این فروش کلی چرم در شرکت ما به صورت اینترنتی انجام شده و محصول موردنظر در اسرع وقت و با بهترین کیفیت به دست شما خواهد رسید. خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما