تولیدکننده انواع چرم بز صادراتی

چرم یکی از محصولات جذاب و بسیار زیبا است که از پوست حیوانات تهیه می شود البته آن را مواد دیگری ترکیب می کنند تا این محصولی که الان در بازار مشاهده می‌کنیم به دست می آید. چرم از انواع محصولات گران قیمت است بنابراین افرادی که قصد خرید آن را دارند لازم است که شناخت کافی در مورد آن داشته باشند. تولید کننده انواع چرم بز صادراتی سعی در تولید و عرضه محصولی با کیفیت را دارد تا مشتریان بتوانند این محصول را مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

فروشنده معتبر چرم مصنوعی کروکودیلی و چرم فاخر تهران این محصولات را با تضمین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا آنها در زمان تهیه این محصولات با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهند.

تولیدکننده انواع چرم بز صادراتی

آشنایی با انواع چرم بز صادراتی

آشنایی با انواع چرم بز صادراتی آشنایی با انواع چرم که چرم بز هم یکی از انواع آن می باشد در خرید این محصول موثر است و در صورت آگاهی یک محصول مطمئن خریداری می‌شود. در حال حاضر چرم به دلیل داشتن خصوصیاتی مثل سبک بودن آن، دوام و زیبایی خاص آن دارای طرفداران بسیاری می باشد. چرم ها انواع مختلفی دارند که در زیر به چند نوع از آن اشاره می شود:

  • چرم طبیعی که خود به سه نوع تقسیم می شود
  • چرم سبک: از پوست حیواناتی مانند بز، بزغاله، گوسفند و بره تهیه می شود و همان طور که از نام آن مشخص است چرمی سبک می باشد و در تولید کلاه، دستکش و لباس بیشتر از آن استفاده می‌کنند، چرم بز کیفیت بهتری نسبت به چرم گوسفند دارد و در تهیه کیف و کفش زنانه از آن استفاده می شود
  • نیمه سنگین: این نوع چرم از پوست شتر مرغ و کروکودیل تهیه می شود و به دلیل کم بودن آن قیمت بالایی دارد و همچنین کیفیت بهتری نسبت به چرم سبک دارد
  • چرم سنگین: بهترین نوع چرم است و دوام آن نسبت به دو نوع دیگر بیشتر است و به همین دلیل از آن برای تولید کفش و کیف استفاده می شود
  • چرم مصنوعی: این نوع چرم به دلیل قیمت مناسب تر آن نسبت به چرم های طبیعی استقبال زیادی از آن می شود و در حال حاضر حجم زیادی از محصولات بازار از این نوع چرم می باشد.

پخش مستقیم چرم بز صادراتی

پخش مستقیم چرم بز صادراتی چرم به همراه چرم فرجام جز محصولاتی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تولید انواع کفش، کیف، لباس و همچنین مبلمان از آن استفاده می شود. در بین انواع پوست حیوانات پوست بز، گوسفند و گوساله بیشترین کاربرد را دارند. پخش مستقیم چرم توسط توزیع کننده و تولیدکننده انواع چرم در سراسر کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر است و مشتریان می‌توانند این محصول را عمده یا جزئی از آن ها خریداری نمایند البته خرید عمده به صرفه تر از خرید به صورت جزئی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما