تولید کننده چرم مصنوعی مبلی با قیمت مناسب

این تولید کننده چرم مصنوعی مبلی، تولید کننده چرم مصنوعی مبلی با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب می باشد و چرمی تولید کرده که از مقاومت کافی جهت استفاده برای مبل برخوردار است و دوام و عمر طولانی دارد و در برابر سایش مقاوم است و ظاهری کاملا شبیه به چرم طبیعی دارد به گونه ای که تشخیص این دو از یکدیگر نیاز به شخصی دارد که در این کار حرفه ای باشد.

انواع و مدل های این نوع چرم یعنی چرم طرح دار طبیعی وابسته به سطح کیفی آن می باشد.

این تولید کننده با ارائه چرم مصنوعی بسیار شیک و زیبا مبلی، به محیط و دکوراسیون منزلتان زیبایی فوق العاده ای می دهد.

تولید کننده چرم مصنوعی مبلی با قیمت مناسب

معرفی انواع محصولات چرم مصنوعی

معرفی انواع محصولات چرم مصنوعیاستفاده از چرم از گذشته تا به حال محبوب بوده است و با ورود چرم مصنوعی بازار خرید و فروش آن رونق بیشتری پیدا کرد به دلیل این که چرم های مصنوعی مقرون به صرفه هستند و ظاهری زیبا و با کیفیت دارند و تنوعی بسیار در رنگ و طرح دارند و انواع مختلف وسایل چرمی از چرم مصنوعی تولید می شود که دوام و طول عمر بالایی دارند و در برابر سایش نیز مقاوم اند.

چرم های طبیعی و همچنین چرم فاخر تبریز در طرح ها و مدل های گوناگونی در بازار موجود می باشند و این فرصت در دسترس مشتریان است تا بتوانند هر یک از طرح های این محصول را با توجه به سلیقه خود تهیه کنند.

انواع مختلف محصولات چرمی که به وسیله انواع چرم مصنوعی تولید می شوند بسیار متنوع هستند و با سلیقه های مختلف سازگار اند.

یکی از انواع محصولات چرم مصنوعی کفش های چرمی می باشند که از چرم مصنوعی ضخیم تولید می شوند و بسیار سبک و بادوام است و تنوع بالایی دارند.

از دیگر محصولات چرم مصنوعی کیف های چرمی هستند  که شامل کیف های دوشی، کیف های دستی، کیف پول ها، کیف های آرایشی و انواع جامدادی هستند که این کیف ها به سادگی پوسته پوسته نمی شوند وظاهر خود را از دست نمی دهند.

ست های زنانه و همچنین ست های مردانه نیز از انواع  مختلف چرم مصنوعی تولید می شود.

انواع مختلف کمربند زنانه و کمربند مردانه نیز با چرم مصنوعی تولید می شود.

از چرم مصنوعی همچنین در تولید روکش مبل های چرمی و صندلی های چرمی نیز استفاده می شود که بسیار شیک و زیبا می باشند.

چرم مصنوعی مبلی و خصوصیات آن

چرم مصنوعی مبلی و خصوصیات آنچرم مصنوعی که به عنوان روکش برای انواع مبل ها و صندلی ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای خصوصیات مختلفی می باشد که به تعدادی از آن ها اشاره می شود.

استفاده از این چرم مصنوعی مزایای مختلفی دارد از جمله هزینه کم و مقرون به صرفه بودن ضمن بهره مندی از زیبایی و لوکس بودن محصولات چرمی در صورتی که چرم طبیعی از قیمت بالایی برخوردار است و توان مالی همه به اندازه خرید آن نیست.

مقاومت بالایی در برابر ترک خوردگی دارند و سربع پوسته پوسته و دفرمه نمی شنوند برخلاف چرم طبیعی که ترک می خورد.

از تنوع بالایی برخوردار اند و دارای انواع مختلف طرح و رنگ هستند و در انواع مختلف چرم گلدار، چرم فانتزی و عروسکی، چرم ساده، چرم سوزنی و … تولید می شوند.

این چرم که تماما از مواد شیمیایی و مصنوعی تشکیل شده است آلرژی زا نمی باشند و برای شما حساسیت ایجاد نمی کنند.

سطح چرمی آن طوری است که طرح آن ریز و برجسته است و تشخیص آن از چرم طبیعی دشوار می باشد.

این چرم مصنوعی که برای مبل استفاده می شود در برابر آب نفوذ ناپذیر است و عایق گرما و برق نیز می باشد و  از انعطاف بالایی برخوردار است.

چرم مصنوعی قابلیت تمیز شوندگی آسانی دارد بنابراین خیالتان از بابت کثیف شدن آن راحت باشد.

نکات قابل توجه در زمان خرید چرم مصنوعی مبلی

نکات قابل توجه در زمان خرید چرم مصنوعی مبلیهنگام خرید چرم مصنوعی مبلی باید به یک سری نکات توجه داشت که به شرح زیر می باشند:

قبل از اقدام به خرید باید مشخص کنند که چه نوع از چرم مصنوعی برای دکوراسون و مبل خود می خواهند و طرح و رنگ مد نظر خود را قبل از خرید مشخص کنند.

گاهی چرمی مصنوعی با طرحی مشابه یکی از طرح های چرم طبیعی به طور مثال: چرم بزی، چرم گاوی، چرم شتر مرغ، چرم گوساله، چرم گاومیش، چرم سوسمار، چرم مار و … تولید می شود که اگر یکی از این نمونه چرم ها مد نظر شما ست بهتر است از قبل از اقدام به خرید یکی از این انواع را برای خود مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

طرح های چرم مصنوعی مبلی نیز بسیار متنوع و متفاوت هستند (از قبیل چرم های مصنوعی گلدار و بته چقه و …) که بهتر است اگر از این نوع چرم قصد خرید دارید نوع طرح خود را قبل از خرید مشخص کرده باشید.

قبل از خرید مشخص کنید چه اندازه چرم مصنوعی برای روکش مبل نیاز دارید. در این مورد می توانید از فروشنده چرم نیز کمک بگیرید. و همچنین توجه داشته باشید که مقداری چرم بیشتر بگیرید تا به مشکلی بر نخورید.

بهتر است چرم مد نظر خود را از فروشگاه ها و افراد معتبر خریداری کنید تا خیالتان از بابت کیفیت چرم مصنوعی مبلی خریداری شده راحت باشد.

توجه داشته باشید که چرم مصنوعی سطح صافی دارد و اطرف آن برش منظمی دارد.

نکته دیگر که گفتن آن خالی از لطف نیست روزنه های منظم و دارای انسجام چرم مصنوعی مبلی می باشد که هنگام خرید با توجه به آن متوجه مصنوعی بودن چرم و البته کیفیت بالایی که دارد می شوید.

کارخانه تولید انواع چرم مصنوعی درجه یک

کارخانه تولید انواع چرم مصنوعی درجه یکچرم مصنوعی مرغوب این روز ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته به دلیل اینکه ضمن این که قیمت چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی مناسب می باشد، دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا است و از آن وسایل لوکس و با کیفیتی تولید می شود.

کارخانه تولید انواع چرم مصنوعی، چرم مصنوعی را با کیفیتی درجه یک و عالی و با قیمتی بسیار مناسب نسبت به کیفیت ارائه داده شده، عرضه می کند.

این کارخانه همه انواع چرم مصنوعی را که شامل انواع چرم مصنوعی سوزنی، چرم مصنوعی گلدار، چرم مصنوعی فانتزی، چرم مصنوعی عروسکی، چرم مصنوعی ساده و … می باشد با کیفیتی مشتری پسند و ظاهری زیبا در انواع مختلف رنگ ها تولید می کند و به صورت مستقیم عرضه می دارد و دست واسطه ها را از سودجویی کوتاه می کند.

این کارخانه با استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید چرم مصنوعی مبلی و تولید چرم مبلی منطبق با سلیقه شما مفتخر است که رضایت شما عزیزان را به همراه دارد.

این کارخانه تمام استاندارد های لازم که یک چرم مصنوعی نیاز دارد را دارا می باشد و چرمی در اختیار شما می گذارد که از همه نظر استاندارد و تایید شده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما