تولید کنندگان چرم مصنوعی مرغوب در مشهد

تولیدکنندگان چرم مصنوعی مرغوب در مشهد همیشه در تلاش اند تا چرم هایی را تولید نمایند که نه تنها دارای کیفیت خوبی باشند بلکه از قیمت خوبی هم بر خوردار باشند.

مشهد نیز یکی دیگر از استان هایی است که نه تنها چرم مصنوعی را تولید می کند و در شهر خود به فروش می رساند بلکه این چرم ها را به سایر کشور های موجود در جهان هم صادر می کند، تا آنها هم از وجود چنین چرم هایی در کشور خود بی بهره نمانند.

مهم ترین  یژگی چرم های مصنوعی که توسط دستان پر توان تولید کنندگان مشهدی تولید می شود کیفیت خوبی است که دارند.

تولید کنندگان چرم مصنوعی در ایران به این موضوع آگاه اند که همیشه جنس یک چرم بر ظواهر و رنگ چرم غلبه می کند. 

تولید کنندگان چرم مصنوعی مرغوب در مشهد

گالری زیباترین انواع چرم مصنوعی

گالری زیباترین انواع چرم مصنوعیگالری زیبا ترین انواع چرم مصنوعی گالری ای می باشد که چرم های مصنوعی را در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا به فروش می رساند.

البته درست است که در وحله اول هنگام تهیه یک چرم مصنوعی جنس و کیفیت مهم است اما همیشه طرح و رنگ عامل هایی هستند که انرژی را به انسان ها منتقل می کنند از همین رو طرح و رنگ چرم مصنوعی ممکن است عامل باشد برای تشویق روحیه انسان و یا بر عکس.

زیبا بودن یک چرم مصنوعی و مصولات آن علاو بر رنگ به طرح آن هم وابسته است، مثلا قطعا طرح چرمی که برای کیف آقایان و بانوان استفاده می شود با یک دیگر متفاومت هستند و یا مثلا طرح کیف کودکان با کیف بزرگ سالان تفاوت دارد، معمولا دارای طرح های عروسکی، ماشین و…. می باشد، یا طرحی که برای کیف جوانان استفاده می شود یقینا با طرحی که برای کیف کودکان استفاده می شود بسیار متفاوت است، کیف جوانان عمدتا دارای طرح های عاشقانه، موسیقی و… می باشد.

رنگ ها هم نیز هنگام خرید یک چرم بسیار مهم هستند، مثلا رنگ چرمی که برای لوازم کودکان استفاده می شود معمولا رنگ های شاد و پر ذوق هستند، مانند رنگ زرد، قرمز و….

اما رنگ چرمی که برای لوازم افراد مسن استفاده می شود عمدتا رنگ های تیره مانند قهوه ای، مشکی و… می باشند.

 

چند نوع چرم مصنوعی در ایران وجود دارد؟

چند نوع چرم مصنوعی در ایران وجود دارد؟خوب شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که به طور کلی چند نوع چرم مصنوعی در ایران وجود دارد؟

اگر می خواهید سوالتان بی پاسخت نماند با ما همراه باشید.

تولید کنندگان ایرانی به طور کل دو دسته چرم تولید می نمایند که هر کدام از این دسته ها دارای انواع بسیار متفاوتی می باشند، این دو دسته از چرم ها عبارت هستند از:

  • چرم های مصنوعی poly
  • چرم های مصنوعی pvc

چرم های دسته اول یعنی چرم های poly، معمولا دارای جنس نرم و لطیف هستند البته این چرم ها علاوه بر نرمی خاصی که دارند بسیار مستحکم و منعطف ه می باشند.

نرمی و لطافت این چرم ها موجب گردیده که از این چرم بیشتر برای لوازمی استفاده شود که دارای ظرافت بیشتری می باشند مثلا برای ساخت اکثر چرم های دستبند ها و… و یا برای تولید کیف های چرمی از این نوع چرم ها استفاده می شود.

یکی دیگر از ویژگی چرم های پلی این است که اکثر آنها از ابتدای نام مشابهی بر خوردار هستند مثل چرم های پلی اورتان و….

چرم های پی وی سی چرم هایی هستند که از استحکام بسیار زیاد تری نسبت به چرم های پلی بر خوردار می باشند البته به همان اندازه از نرمی کمتری هم بر خوردار  هستند ولی به طور کل دارای انطاف پذیری بسیار مناسبی است.

این چرم ها به دلیل استحکامی که دارند بیشتر برای لوازمی کاربرد دارند که نیاز به مقاومت بیشتری دارند مثلا در اکثر مواقع برای زیره کفش های چرمی از چرم های پی وی سی استفاده می کنند یا اکثر مبل های چرمی موجود در خانه های شما از چرم های پی وی سی ساخته شده اند.

این چرم ها شباهت بسیار زیادی به چرم های سنگین طبیعی از نوع گاوی دارند از همین رو در بین عموم مردم بسیار پر فروش هستند.

مشخصات چرم مصنوعی مرغوب چیست؟

مشخصات چرم مصنوعی مرغوب چیست؟چرم مصنوعی در کیفیت دارای انوع متنوعی می باشد، اکنون می خواهیم به این موضوع که مشخصات چرم مصنوعی مرغوب چییست؟ بپردازیم.

خب همانطور که گفته شده، چرمی از مرغوبیت بیشتری بر خوردار است که هنگام ساخت آن از مواد مرغوب استفاده شده باشد، اما نکته حائز اهمیت در اینجا چرم مرغوب در حین ساخت نیست، بلکه مشخصاتی است که هنگام خرید چرم مصنوعی باید درباره چرم مرغوب بدانیم.

به طور کلی چند مورد از این مشخصات عبارت هستند از:

  • اولا چرم های مصنوعی مرغوب دانه ای دارای دانه های منظم و مرتب در کنار یک دیگر هستند.
  • دوما چرم مصنوعی با کیفیت معمولا دارای پلاستیک کمتری می باشد و یک حالت نرمی خاصی دارد.
  • قیمت این چرم ها ممکن است کمی گران تر از سایر چرم های مصنوعی باشد البته دقت داشته باشید که مکان خرید هم تاثیر بسیار زیادی در قیمت چرم دارد ممکن است فروشنده فردی طمع کار باشد و چرم بی کیفیت را با قیمت گران تر و با عنوان چرم اصل مصنوعی به فروش برساند، پس همیشه همه گرانی ها به معنایی مرغوبی چرم نیست فقط گاهی وقت ها ممکن است بر اثر همین ماجرا چرم قیمت گران تری داشته باشد.
  •  معمولا این چرم ها نه خیلی خشک هستند که در سرما و دمای زیاد دچار ترک خوردگی شوند و نه خیلی نرم هستند که در مواجه با حرارت زیاد اب شوند و بسوزند.

لیست تولید کنندگان عمده چرم مصنوعی در مشهد

لیست تولید کنندگان عمده چرم مصنوعی در مشهدهمانطور که می دانید شهر مشهد یک شهر توریستی می باشد و زائران زیادی از سراسر جهان به این شهر سفر می کنند.

 چرم ها در جهان دارای ثوابق دیرینه ای هستند از آنجا که امروز اکثر مردم خاطر خواه محصولات چرمی هستند، در شهر مشهد هم تولیدی های چرم برای جلب رضایت همگان وجود دارد.

لیست تولید کنندگان چرم مصنوعی عمده در مشهد بسیار زیاد است، چرم مصنوعی مشهد دارای کیفیت بالایی می باشد چرا که تولید کنندگان این شهر تنها راضی بودن مشتریان را هدف اصلی خود قرار می دهند.

شما هم اگر زائر این شهر هستید حتما هنگام آوردن سوغاتی هایی برای عزیزان خود محصولات چرم مصنوعی را فراموش نکنید، با خرید این محصولات تمامی عزیزان خود را از سوغاتی ای که برای آنها خریده اید خرسند نموده اید.

اگر هم زائر نیستید می توانید از سایتهای معتبر این شهر مصولات چرم مصنوعی با کیفیت را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما