سفارش چرم مصنوعی طرح دار

سفارش چرم مصنوعی طرح دار امروزه دیگر یک کار دشوار نیست! خرید چرم طرح دار مصنوعی یکی از مواردی است که خریداران همواره بصورت حضوری این کار را انجام میدهند زیرا چرم مصنوعی کیفیت های بسیار متفاوتی دارد اما مجموعه ما؛ برای اولین بار این امکان را میسر کرده که بتوانید چرم مصنوعی را بصورت غیرحضوری از هرکجا که هستید سفارش دهید و برای اعتماد بیشتر؛ ابتدا مقدار کمی به عنوان نمونه بار خرید کنید و بعد از دیدن کیفیت؛ خرید اصلی خود را انجام دهید.سفارش چرم مصنوعی طرح دار

طرحهای مختلف چرم مصنوعی

طرحهای مختلف چرم مصنوعی چرم مصنوعی دارای طرح های مختلفی می‌باشد که تفاوت آن ها از نحوه تولید، مواد اولیه و کاربرد های آن برمیگردد در ادامه قصد داریم تا توضیح کوتاهی در رابطه با انواع چرم مصنوعی بدهیم تا شما عزیزان بتوانید به نست نیاز خود، چرم مصنوعی مورد نظر را تهیه و استفاده کنید پس با ما همراه باشید.

  • چرم مصنوعی اشبالت: این نوع چرم از ترکیب چرم طبیعی و مصنوعی باهم بدست می‌آید؛ و از ترکیب رنگ بسیار زیبایی برخوردار است که باعث می‌شود استفاده هنری هم داشته باشد و ظاهری پرز دار دارد که به صورت دو رو تولید و عرضه می‌شود و عمدتا دارای 5 الی 8 میلی متر ضخامت می‌باشد.
  • چرم مصنوعی اکلیلی: این دسته از چرم هارا می‌توان به عنوان یکی از پرکاربردترین چرم ها دانست، زیرا چرم اکلیلی در صنعت کیف، کفش و مبل که از پرکاربردترین صنایع هستند به کار می‌روند و دارای سطحی براق و زیبا هستند.
  • چرم مصنوعی طرح دار: این دسته از چرم به جهت تنوع بسیار بالایی که دارد افراد زیادی را به خود جلب کرده است و انواع طرح های آن شامل: چرم کروکودیلی، چرم سنگی، چرم پلنگی، چرم گل‌دار و… می‌باشد که برای ساخت این نوع چرم، نیاز به حرارت و فشار بالایی می‌باشد.
  • چرم مصنوعی منفذدار: این نوع چرم همونطور که از اسم آن مشخص است، دارای سوراخ های ریزی می‌باشد که قابلیت تنفس دارد و به راحتی از نظر ظاهری قابل تشخیص است.
    این نوع چرم دارای دو دسته می‌باشد که شامل کورفوم و چرم است که چرم منفذدار کورفوم در کفش های مجلسی زنانه، بسیار زبان زد است و نوع دیگر آن یعنی چرم، در تهیه انواع جلد کتاب، دوربین و انواع پوشاک به کار می‌رود

فروش چرم مصنوعی طرح دار باکیفیت

فروش چرم مصنوعی طرح دار باکیفیت مجموعه ما؛ دناچرم به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش چرم مصنوعی طرح دار باکیفیت در حال فعالیت است و بعد از سابقه چند ساله در عرضه چرم مصنوعی و طبیعی چه در بازار داخلی و چه در بازارهای صادراتی امروزه قادر به تامین چرم در انواع مختلفی است و می‌تواند هم چرم مصنوعی و هم چرم طبیعی را در انواع رنگ بندی ها، طرح ها، در کیفیت های مختلف، و در هر حجمی که نیاز داشته باشید برای شما تامین میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما