عرضه چرم گاوی طرحدار

چرم های گاوی سه نوع خاص دارند یک 1-سبک 2- نیمه سنگین 3- سنگین چرم گاوی گونه ای از چرم طبیعی میباشد. که به طور کامل و مستقیم از پوست خود آن گاو تهیه میکنند. در حقیقت بعد از کشتن گاو ها در کشتارگاه ها پوست های آنها را جدا میکنند، و با انجام دادن مراحل خاصی آن چرم را تولید میکنند.چرم گاو بعد از تولید شدن محصول توسط سازنده های آنها در بازار ها آغاز میشود. تولید کنندگان چرم گاوی طرحدار برای فروش بهترشان محصول های خود را از سایت های معتبر اینترنتی بهره گیری میکنند، تا از این طریق بتوانند با مشتریانشان ارتباط بهتری و راحتری بر قرار کنند، و با قیمت های مناسب تر محصول های خود را برای فروش در بازار عرضه کنند.

عرضه چرم گاوی طرحدار

فرایند تولید چرم گاوی طرحدار

فرایند تولید چرم گاوی طرحدار فرایند تولید چرم گاو در مراحل مختلفی انجام میشود ۱پروراندن. ۲- خیس کردن۳- رنگ کردن آن۴- آهک زدن به آن ۵- لش زنی کردن . ۶- پاک کردن ۷- خیس کردن در محلول آنزیمی ۸- اسیدی کردن انها ۹- از بین بردن چربی ها. ۱۰- دباغی کردن با استفاده از مواد شیمیایی . ۱۱- جداسازی کردن: در ‌این مرحله تمرکز زیادی به کار میرورد با استفاده از دستگاه های چرم، چرم به دست آمده دولایه میشود چرم های آماده شده به دو شکل به بازار عرضه می‌شوند چرم گاوی ساده و چرم گاوی طرحدار.

تولید کنندگان چرم باتوجه به تقاضای زیاد افراد از این نوع چرم تولید و عرضه چرم گاوی با کیفیت وبادوام را افزایش داده‌اند و محصولات چرمی بسیار متنوعی را روانه بازار کرده‌اند.و این چرم های رنگی وطرحدار از قیمت بالاتری برخوردار هستند .

مراکز تولید چرم گاوی طرحدار

مراکز تولید چرم گاوی طرحدار بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که در سایت های رسمی و معتبر خود انواع تولیدات خود را عرضه میکنند و کالاهای چرمی خود را با قرار دادن که می توان هر کدام را که خواست سفارش داد و درب خانه خود از مسئول های پست تحویل گرفت.

در زیادی از فروشگاه های اینترنتی چرم گاو های بسیار خاص و حراج واقعی مراکز تولید چرم انواع چرم تولید شده را با بهترین قیمت و کیفیت را گذاشته تا مردم بتوانند چرم دلخواه خود را در سایز های مناسب و رنگ های زیبا و دیدنی خود خریداری کنند. و از آن ها نهایت استفاده را انجام دهند.

یکی از این حراجی ها که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. حراج چرم مشهد است که به دلیل اینکه این چرم یکی از برند های بسیار معروف بوده و افراد زیادی این برند را دوست دارند به خاطر همین مردم زیاد استقبال میکنند و زیاد خرید میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما