قیمت عمده چرم مصنوعی خودرویی مرغوب

در حال حاضر خرید و فروش عمده چرم مصنوعی توسط نمایندگی های فروش در کشور انجام می شود. از آنجا که چرم مصنوعی در صنعت چرم سازی بسیار پرکاربرد است و در ساخت بسیاری از صنایع به کار می رود از رونق بسیار خوبی برخوردار است.
اگر شما خریدار عمده چرم مصنوعی هستید می توانید از طریق ارتباط با نمایندگی های رسمی فروش قیمت عمده چرم مصنوعی را دریافت کنید. خرید چرم مصنوعی عمده به دلیل کاهش قیمت برای شما بسیار به صرفه خواهد بود.قیمت عمده چرم مصنوعی خودرویی مرغوب

مناسب ترین چرم مصنوعی خودرویی کدام است؟

مناسب ترین چرم مصنوعی خودرویی کدام است؟امروزه به دلیل بالا بودن قیمت چرم طبیعی از چرم مصنوعی به عنوان جایگزین آن استفاده می کنند. چرم مصنوعی مرغوب توسط کارخانه های موجود در کشور و در ابعاد و اندازه و ضخامت های گوناگون تولید می شود. این چرم در انواع ساده و طرح دار به بازار عرضه می شود. چرم های مصنوعی از نظر درجه کیفی به درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم می شوند. به همین دلیل انواع چرم مصنوعی دارای دوام و کیفیت متفاوتی هستند.
از انواع چرم مصنوعی برای تولید کیف، کفش، مبلمان، خودروی ماشین و لوازم چرمی دیگر استفاده می شود.
حال می خواهیم بدانیم که مناسب ترین چرم مصنوعی خودرویی کدام است؟ برای این منظور ابتدا انواع چرم مصنوعی را بیان می کنیم.
چرم مصنوعی موجود در بازار دارای سه نوع چرم مصنوعی طرح دار، چرم اشبالت مصنوعی و چرم مصنوعی اکلیلی است. که هر کدام از این نوع چرم ها کاربردهای گوناگونی دارند. چرم مصنوعی طرح دار نوعی چرم است که از طرح های مختلفی مانند پوست مار، سنگ و یا کروکودیل تولید می شود. این نوع چرم بیشتر جنبه تزیینی دارد و در بسیاری از پوشاک و کیف ها از آن استفاده می شود.
چرم اشبالت مصنوعی از زیر پوست گاو تهیه می شود. این نوع چرم از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار است و معمولا پرز مانند است. چرم اشبالت در صنعت چرم سازی بسیار پر کاربرد است و به دلیل مقاومت بالایی که دارد از آن برای تولید کیف و کفش استفاده می شود. از این چرم برای درست کردن بسیاری از لوازم هنری و دستی نیز استفاده می شود. چرم اشبالت مصنوعی در رنگ بندی های مختلف تولید می شود.
چرم مصنوعی اکلیلی در رنگ های مختلفی مانند قرمز، مشکی، طلایی، نقره ای و آبی تولید می شود. این نوع چرم  بسیار مقاوم است و سطح براق و درخشنده ای دارد. چرم اکلیلی پر استفاده ترین نوع چرم در بازار است و طرفداران زیادی دارد. از این نوع چرم در تولید مبلمان، کیف، کفش و فضای داخلی خودرو  استفاده می شود.

معیار های مهم در انتخاب چرم مصنوعی مرغوب

معیار های مهم در انتخاب چرم مصنوعی مرغوبچرم مصنوعی مرغوب ظاهری شبیه چرم اصل دارد و گاهی اوقات به قدری با کیفیت است که نمی توان آن را از چرم مصنوعی تشخیص داد. با توجه به مزایایی که چرم مصنوعی در صنعت چرم سازی دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
بعضی از کارخانه های تولید چرم مصنوعی در ایران در ساختن چرم مصنوعی از الیاف های درجه یک و بسیار با کیفیت استفاده می کنند در نهایت محصول نهایی نیز بسیار با کیفیت خواهد بود. در هنگام خرید چرم مصنوعی حتما دقت کنید که آن را از کجا تهیه می کنید. زیرا بسیاری از افراد سودجو ممکن است نمونه های بی کیفیت آن را به شما بفروشند.
در هنگام خرید چرم مصنوعی، نوعی از چرم را انتخاب کنید که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشد این امر مخصوصا در امر تولید کفش و کیف و مبل های اتومبیل بسیار اهمیت دارد. یک چرم مصنوعی مرغوب و با کیفیت در برابر خراش و کثیفی به راحتی حالت خود را از دست نمی دهد و پوسته پوسته نمی شود.
قیمت چرم مصنوعی یکی از معیارهای مهم در هنگام خرید چرم  است و این مسئله بسیار مهم است که برای خرید یک چرم چقدر می خواهید هزینه کنید. مسلما شما دوست دارید بابت هزینه ای که برای خرید چرم پرداخت می کنید بتوانید نوع مرغوب آن را خریداری کنید.
اگر شما به دنبال یک چرم مصنوعی مرغوب هستید سعی کنید آگاهی خود را در زمینه انواع چرم بالا ببرید و سپس دست به خرید بزنید. اما اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید اصلا نگران نباشید شما می توانید با تماس تلفنی و یا ارتباط اینترنتی از طریق نمایندگان فروش هر سوالی که در زمینه چرم داشتید را مطرح کنید. آنها همیشه جوابگوی سوالات شما خواهند بود.

چه عواملی در قیمت گذاری چرم مصنوعی مؤثر است؟

چه عواملی در قیمت گذاری چرم مصنوعی مؤثر است؟در قیمت گذاری چرم مصنوعی عوامل زیادی تاثیر گذار هستند. اینکه در تولید چرم مصنوعی از چه نوع موادی استفاده شده و چگونه تولید شده روی قیمت گذاری آن تاثیر می گذارد. هر چه مواد اولیه به کار رفته در چرم مصنوعی از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد چرم مصنوعی تولید شده نیز کیفیت بالایی خواهد داشت.
جنس و طرح چرم مصنوعی نیز در قیمت گذاری چرم مصنوعی بسیار موثر است. چرم مصنوعی بر اساس جنس به دو دسته پی وی سی و پی یو تقسیم می شود. چرم پی یو نسبت به چرم پی وی سی کیفیت بهتری دارد، به راحتی کش نمی آید و مقاومت بالاتری دارد به همین دلیل قیمت آن بالاتر است.
چرم پی وی سی به طور کلی نازک تر از چرم پی یو است و نسبت به پی یو مقاومت کمتری دارد همچنین میزان پلاستیک به کار رفته در چرم پی وی سی بیشتر از چرم پی یو است، این عوامل سبب شده که قیمت آن پایینتر از چرم پی یو باشد.

عوامل موثر بر قیمت چرم مصنوعی درجه یک در ایران

عوامل موثر بر قیمت چرم مصنوعی درجه یک در ایرانقیمت چرم مصنوعی درجه یک در ایران علاوه بر اینکه تابع مواد اولیه و جنس چرم و یا کیفیت آن است، از عوامل دیگری نیز تاثیر می پذیرد. در ایران انواع مختلفی از کارخانه ها و شرکت های تولیدی در زمینه تولید چرم مصنوعی فعالیت می کنند که هر کدام انواع چرم را با کیفیت متفاوتی به بازار عرضه می کنند. اینکه شما از کدام شرکت و با چه برندی چرم مصنوعی را خریداری می کنید از قیمت متفاوتی برخوردار خواهد بود.
همچنین اگر شما چرم مصنوعی را به صورت مستقیم و بی واسطه از کارخانه های تولیدی و یا از طریق نمایندگی های رسمی خریداری کنید هزینه آن برای شما کمتر خواهد بود. به علاوه عمده یا خرده خریدن محصول در قیمت خرید آن تاثیر زیادی دارد. معمولا خرید عمده باعث کاهش قیمت می شود و از لحاظ اقتصادی مناسب تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما