قیمت عمده چرم گاوی

چرم گاوی یکی از محبوب ترین و بهترین نوع چرم های تولید شده در کشور است که ویژگی های منحصر به فردی دارد و کاربرد های فراوان آن باعث شده تا بازار خرید و فروش چرم گاوی رواج بیشتری داشته باشد، قیمت این نوع چرم گاوی به عوامل گوناگون و متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها سطح کیفی چرم گاوی است، هر چقدر سطح کیفی چرم گاوی بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد البته چرم گاوی عمده مناسب ترین قیمت را ایجاد می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت عمده چرم گاوی

راه های تشخیص چرم گاوی

راه های تشخیص چرم گاوی یکی از راه های تشخیص چرم گاوی ضخامت آن ها می باشد، همانطور که می دانید چرم گاوی از ضخامت بیشتری نسبت به چرم دیگر برخوردار است اما نکته مهم ضخامت آن ها می باشد، هر چرم گاوی از ضخامت های متفاوتی برخوردار است و قسمت های گوناگون آن از لحاظ ضخامت متفاوت است و در غیر این صورت کیفیت چرم گاوی کم می باشد زیرا ضخامت یکسان نشانه بی کیفیت بودن یا مصنوعی بودن چرم است.

یکی دیگر از راه های تشخیص چرم گاوی ناهمواری ها و طرح های روی آن می باشد، همانطور که می دانید چرم های طبیعی گاوی به دلیل طرح هایی که دارد بسیار مورد پسند می باشد، طرح های روی چرم گاوی بدون الگو و نامنظم هستند و اگر آن ها منظم و روی الگو طراحی شده باشند باید به اصل بودن و طبیعی بودن آن شک کرد.

چرم گاوی مقاومت بسیار زیادی دارد و وزن آن نیز نسبت به چرم دیگر بیشتر می باشد و می توان گفت که بهترین چرم برای استفاده در تهیه لباس ها و کفش ها می باشد زیرا علاوه بر وزن بالا که یک عیب به حساب می آید مقاومت آن در برابر ضربه و کشش بسیار بالا است و همین موضوع باعث برتری این چرم نسبت به چرم های دیگر شده است و می توان از این روش نیز چرم گاوی را تشخیص داد.

توزیع عمده چرم گاوی

توزیع عمده چرم گاوی توزیع کنندگان چرم گاوی درجه یک را به روش های گوناگونی می فروشند و هر کدام از این روش ها قیمتی متفاوت را برای متقاضیان به ارمغان می آورد، توزیع این نوع چرم با توجه به ویژگی هایی که دارد به طور عمده و خرده انجام می شود و توزیع عمده آن بر روی کاهش قیمت چرم گاوی تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

توزیع عمده چرم بر روی تعیین قیمت چرم ها تاثیر می گذارد و سبب کاهش قیمت آن ها می شود بنابراین می توان گفت که قیمت عمده چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر مناسب تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما