قیمت چرم مصنوعی اکلیلی رنگی در سال 98

امروزه با پیشرفت علم در زمینه مد و زیبایی توجه افراد به استفاده از وسایل چرمی ( به صورت طبیعی و مصنوعی ) جلب شده است. این محصولات تنوع زیادی دارند که پر فروش ترین آن ها، چرم مصنوعی رنگی است. قیمت چرم مصنوعی اکلیلی با توجه به کیفیت آن متفاوت است اما در مجموع قیمت مناسبی دارد.

چرم و نمونه ای ازآن یعنی چرم شهر از بهترین و قدیمی ترین انواع وسایلی است که در صنایع مختلف برای تولید محصولات متفاوت تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی می باشند.

قیمت چرم مصنوعی اکلیلی رنگی در سال 98

طرح های زیبای چرم مصنوعی را بشناسید

طرح های زیبای چرم مصنوعی را بشناسیدلباس و وسایل چرمی جزو زیبا ترین، شیک ترین و پر فروش ترین محصولات در جهان هستند که روز به روز اهمیت آن ها بیش تر می شوند و طرفداران بیش تری را به خود جذب می کنند.

چرم طبیعی و چرم شیفر مشهد از محصولاتی است که استفاده های مختلفی دارد و تجار زیادی در بازارهای جهانی اقدام به خرید و فروش این محصول می کنند.

این اجناس از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و هرگز دچار ترک برداشتن و یا خوردگی نمی شوند اما ایرادی که دارند این است که از قیمت بالایی برخوردارند که بسیاری از افراد توانایی خرید و استفاده از آن ها را ندارند اما از سویی نمی توانند از زیبایی بیش از حد آن چشم پوشی کنند در نتیجه به چرم مصنوعی روی می آورند که همه ویژگی های چرم طبیعی را دارا می باشد و در برخی موارد حتی تشخیص آن از انواع طبیعی بسیار دشوار است؛ این اجناس درست است که اصل نیستند اما ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که نه تنها از چرم طبیعی کمتر نیستند بلکه در برخی موارد از آن پیشی می گیرند؛ مشتریان و طرفداران زیادش هم به نوعی اثباتی بر این ادعا می باشند.

در واقع چرم مصنوعی در قالب انواع وسایل و لباس تولید می شود که همگی کیفیت فوق العاده ای دارند و جدا از هر چیز، تنوع زیادش در طرح و رنگ انتخاب را برای همه مشتریان با هر سلیقه ای امکان پذیر ساخته است.

اما شاید از خودتان بپرسید کاربرد چرم مصنوعی چیست؟

این اجناس در تولید انواع پارچه، کیف ( بزرگ و کوچک در طرح های متنوع)، کفش ( تابستانی، نیم بوت، پوتین)، کمربند، روکش جلد ( در ساخت تقویم و دفتر)، روکش ضد آب، انواع کت و شلوار، مبل و صندلی و… به کار گرفته می شوند که با توجه به افزایش نیاز و تقاضای جامعه، تولیدات آن ها روز به روز بیش تر می شود.

کلیه این اجناس حاصل از چرم مصنوعی، زیبایی خیره کننده خود را دارند و در عین حال هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم نسبت به انواع طبیعی آن، قیمت مناسب تری دارند که این امر امکان خرید برای عموم مردم چندین برابر کرده است.

پس اگر به ظاهر خود و یا منزلتان اهمیت می دهید از خرید این محصولات غافل نشوید.

چرم مصنوعی اکلیلی با زیباترین رنگ ها

چرم مصنوعی اکلیلی با زیباترین رنگ هاچرم مصنوعی در انواع طرح ساده و غیر ساده موجود است که انتخاب آن به سلیقه خودتان بر می گردد.

زیبا ترین و به نوعی پر تقاضا ترین، پر فروش ترین و پر رونق ترین انواع طرح ها، طرح اکلیلی است که به وفور در رنگ های متنوع دیده می شود؛ حتی خود اکلیل ها به صورت دانه درشت و کوچک موجود می باشند.

استفاده از رنگ هایی همانند طلایی، قرمز، فیروزه ای برای لباس بسیار خیره کننده است ولی در کیف و کفش اغلب رنگ های مشکی، خردلی و قهوه ای پر فروش ترین آن هاست که با وجود این اکلیل ها چشم همگان به سمت شما جلب خواهد شد.

تنوع رنگ در این اجناس به یکی دو رنگ محدود نمی شود و از طیف کم رنگ ترین تا پر رنگ ترین آن ها را دارا هستند که شما با اطمینان خاطر می توانید هر محصولی را در هر رنگی که می خواهید با استفاده از چرم های مصنوعی اکلیلی دریافت کنید.

تنوع رنگ آن ها خصوصا در زمینه پوشاک و انواع لباس مجلسی و یا ساده و رسمی، اهمیت موضوع را چند برابر کرده است.

اگر شخصی هستید که زیبایی جزو اولویت هایتان است حتی برای یک بار هم که شده چرم اکلیلی را محک بزنید و استفاده کنید تا زیبایی آن را از نزدیک احساس کنید و توصیه میکنیم که انواع اکلیل دار دانه درشت را به تن کنید تا هیچ نگاهی از روی شما برداشته نشود.

جذابیت این اکلیل ها در رنگ های گوناگون، تیره و آرامش بخش و یا روشن و نشاط آور، همه را وسوسه می کند که حتما شانس خود را برای داشتن ظاهری شیک و جذاب امتحان کند.

مهم ترین کاربرد های چرم مصنوعی اکلیلی

مهم ترین کاربرد های چرم مصنوعی اکلیلیکاربرد های این چرم ها بسیار گسترده است و کارخانه های تولیدی آن ها، در هر قسمتی با استفاده از دستگاه های پشرفته و به روز قادر هستند همزمان دست به تولید چند محصول نمایند.

همان گونه که ذکر کردیم این اجناس هم در پوشش لباس، هم در منازل و هم در بیرون کاربرد دارند اما پر درآمد ترین و مقرون به صرفه ترین کاربرد آن ها در صنعت آستر سازی است که هم در تولید لباس به کار گرفته می شود و هم مصارف شخصی؛ یعنی در کل هر کاربردی که چرم طبیعی دارد را دارا می باشد.

کاربرد های دیگر آن در مبل سازی و استفاده در انواع کفش ضد آب و چادر های مسافرتی است.

موارد مصرف چرم مصنوعی بسیار فراوان هستند که در این مطلب جای نمی گیرند.

امروزه استفاده از چرم مصنوعی در انواع لباس زنانه و مردانه حرف اول را می زند که مشتریانش روز به روز بی صبرانه منتظر طرح های جدید آن ها هستند.

مهم ترین حسن این محصول را می توان جانشینی و به نوعی پیشی گرفتن از چرم طبیعی دانست؛ چون با داشتن کاربرد های متنوع و قیمت مناسب امکان بهره مندی را برای همه اقشار با هر سلیقه و وضعیت مالی فراهم ساخته است.

لیست قیمت چرم مصنوعی اکلیلی

لیست قیمت چرم مصنوعی اکلیلیلیست قیمت چرم مصنوعی اکلیلی بسته به دلایل  مختلفی متفاوت است و نوسان دارد و نمی توان یک نرخ ثابت را برای آن عنوان کرد اما در کل این محصولات از پایین ترین تا بالا ترین قیمت ها را بسته به نوع محصول و کیفیتش، شامل می شوند.

در واقع بهترین راهکار برای انتخاب محصول مورد نظر، داشتن کیفیت می باشد چون برخی فرصت طلبان با عنوان چرم و یا چرم مصنوعی جیبتان را خالی می کنند و یک محصول بی کیفیت را با قیمت بالا به شما می دهند.

جهت آگاهی های لازم از قیمت های جدید و به روز محصولات، می توانید از طریق تماس با سایت ما و مشاوره گرفتن از کارشناسانمان اقدام نمایید تا بهترین محصول را با نازل ترین قیمت دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما