پخش انواع چرم گاوی به صورت عمده

چرم گاوی از ضخیم ترین انواع چرم محسوب می شود که دارای مقاومت و ایستایی بالایی می باشد به همین دلیل آن را برای تولید کالاهای مختلفی مانند کیف، کلاه، کاپشن، کمربند، کفش و … به فراوانی استفاده می کنند که به دلیل ضخامت زیاد دارای ماندگاری طولانی هم می باشد.

پخش انواع چرم گاوی عمده در ضخامت های متنوع از سوی این مرکز به طرق مختلفی به بسیاری از نقاط مختلف انجام می گیرد و پخش عمده آن نیز دارای قیمت مناسب تری می باشد.

پخش انواع چرم گاوی به صورت عمده

استفاده از چرم گاوی در تولید لباس

استفاده از چرم گاوی در تولید لباس چرم گاوی اصل در دسته چرمهای سنگین قرار داده می شود که با توجه به ضخامتی که دارد دارای دو حالت نرم و منعطف و همچنین سخت و خشک است و از هر کدام از این انواع با توجه به کیفیتی که دارند در زمینه ای خاص برای تولید کالاهای چرمی استفاده می شود.

چرم گاوی طبیعی مقاوم ترین نوع از چرم بشمار می رود و از آن در تولید برخی از انواع لباس مانند کت و کاپشن های مردانه و زنانه به فراوانی استفاده می شود این نوع از چرم دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد که سطح آنها صاف و بدون برجستگی می باشد اما پشت آنها دارای پرزهای کوتاهی می باشد که وجود این پرزها باعث گرم بودن لباس های تولیدی از این دسته چرم می شود.

علاوه بر موارد گفته شده از چرم گاوی حتی کلاه های چرمی هم تولید می کنند که بسیار شیک و جذاب می شوند و همچنین از این دسته چرم در رنگبندی های متنوع مانند سیاه و قهوه ای تیره و روشن نیز پالتوهای بسیار زیبایی را هم تولید می کنند که به دلیل داشتن کیفیت جنس عالی و شیک بودن همیشه در لیست پرطرفدارترین نوع از لباس های زمستانی قرار دارند و هرگز قدیمی نمی شوند.

آنچه درباره چرم گاوی باید بدانید

آنچه درباره چرم گاوی باید بدانید در بین تمامی انواع چرم نوع گاوی آن از همه قطورتر می باشد همچنین دوام و ماندگاری آن نیز خیلی طولانی مدت است به همین دلیل دیده می شود که امروزه میزان استفاده از چرم گاوی بیشتر از انواع دیگر می باشد و می توان با استفاده از آن وسایل مختلفی را تولید کرد.

چرم گاوی به دلیل سختی زیادی که دارد در برابر فشارهای مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و نسبت به رطوبت و عوامل دیگری مثل سرما و گرما هم بسیار مقاوم می باشد و با وجود کیفیت بالایی که دارد کمتر دچار پوسیدگی و ترک خوردگی می شود به همین سبب است که بازار پسندی بهتری دارد.

چرم گاو دارای تنفس پذیری بالایی است به همین دلیل عبور هوا از بین منافذ آن خیلی خوب صورت می گیرد و بافت الیافی فشرده ای که دارند باعث افزایش دوام آنها می شود و به سبب این ویژگی ها از آن استفاده های زیادی می شود.

چرم گاوی شبرو نیز نوعی از چرم است که به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بالایی که دارد در تولید کفش به کار گرفته می شود و بیشتر به عنوان رویه کفش استفاده می شود که دارای سطحی براق و مقاوم است و ماندگاری طولانی مدتی هم دارد.

خرید مرغوب ترین انواع چرم گاوی عمده

خرید مرغوب ترین انواع چرم گاوی عمده برای خرید مرغوب ترین انواع چرم گاوی عمده می توان با خیالی راحت به این مرکز خرید مراجعه کرد زیرا به سبب اعتباری که در بین مردم دارد همیشه با کیفیت ترین انواع چرم اصل را در طرحها و رنگبندی های متنوع ارائه می دهد و خرید این دسته از چرم از روشهای مختلف برای عموم مردم قابل انجام است.

خرید چرم اصل گاوی از این مرکز به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم برای مشتریان امکان پذیر است و همواره با انجام خریدی عمده می توان بابت آن هم قیمت کمتری را پرداخت کرد البته خوب است بدانید که قیمت چرم گاوی نسبت به انواع دیگر چرم خیلی مناسب تر است این در حالی است که دارای ویژگی های خیلی خوبی هم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما