قیمت استثنائی چرم مصنوعی درجه یک در سال ۱۴۰۰

چرم مصنوعی، یکی از پرمصرف ترین انواع چرم در ایران می باشد، که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، بسیار پرطرفدار بوده و از فروش خوبی برخوردار است و امروزه با کیفیت و قیمت های مختلفی به فروش می‌رسد. قیمت چرم مصنوعی درجه یک، به پارامتر های مختلفی وابسته است و مواردی مانند برند و شرکت تولیدی بر قیمت این محصولات، مؤثر می باشند؛ همچنین طرح و رنگ آن و نحوه خرید این چرم نیز، می تواند بر قیمت تأثیر زیادی داشته باشد.

قیمت استثنائی چرم مصنوعی درجه یک در سال ۱۴۰۰

دسته بندی چرم مصنوعی براساس کیفیت

دسته بندی چرم مصنوعی براساس کیفیت چرم مصنوعی گونه های مختلفی دارد، که هر یک از نظر نوع کاربرد، کیفیت، ساختار، نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، قیمت و… با هم متفاوت می باشند؛ از نمونه های کاربردی آن می توان به چرم طرحدار، چرم اشبالت، چرم وینیل، چرم پلی یورتان و اکلیلی اشاره کرد، که با بهترین کیفیت طراحی‌ و تولید می‌شوند، همچنین از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع می باشند.

چرم پلی یورتان، بسیار لطیف و نرم بوده و با استفاده از پارچه مخصوص و رزین تولید می شود، همچنین از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و قابلیت تنفس در آن وجود دارد، با توجه به ویژگی های ممتاز فراوان، از آن در تهیه انواع پوشاک و مبلمان استفاده های زیادی می شود. چرم اشبالت نیز، در صنعت کیف و کفش بسیار پرکاربرد است.

امروزه بهترین و مرغوب ترین انواع چرم مصنوعی در اصفهان تولید می شود، این محصولات در کارخانه های تولیدی با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک، طراحی و تولید شده و در داخل و خارج از کشور به فروش می رسند. نرخ ترخیص کاری انواع‌ چرم مصنوعی برای صادرات به کشورهای مختلف جهان، با توجه به هزینه های گمرکی و انبارداری، متفاوت است.

سفارش خرید چرم مصنوعی درجه یک از مراکز معتبر

سفارش خرید چرم مصنوعی درجه یک از مراکز معتبر در حال حاضر مشتری می تواند برای سفارش و خرید انواع چرم مصنوعی درجه یک، به مراکز معتبر مراجعه نماید تا بهترین و مرغوب ترین چرم را با قیمتی ارزان خریداری کند. در خرید ‌‌‌و فروش عمده و مستقیم، به دلیل حذف واسطه ها و دلالان، قیمت مناسب‌ تر است و به همین دلیل، اکثر مشتریان این نوع خرید را انتخاب می کنند.

برخی از این خریداران، به سایت ها و فروشگاه های بزرگ آنلاین مراجعه نموده تا محصولی با برند معتبر و کیفیت عالی را انتخاب و سفارش دهند، امروزه این نوع خرید به دلیل مزیت های فراوان بسیار پرطرفدار می باشد و مشتری، پس از واریز وجه و ثبت سفارش می تواند چرم دلخواه را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرد و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما