شرکت پخش عمده چرم مصنوعی خودرویی

شرکت های پخش عمده چرم مصنوعی خودرویی در تلاش هستند تا این چرم ها را به بهترین نحو در سراسر کشور پخش نمایند تا کسی برای تهیه چرم خودرو خود دچار مشکل نشود. در شرکت چرم مصنوعی این چرم ها با کیفیت های گوناگونی برای خودرو های شما تولید می شوند، این چرم ها عمدتا دارای جنس های بسیار خوبی می باشند.

دقت داشته باشید ممکن است قیمت چرم های خودرو با یک دیگر متفاوت باشد، دلیل این ماجرا مرغوبیت چرم های خودرو می باشد قطعا هر چه یک چرم مرغوب تر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود و بر عکس.

شرکت پخش عمده چرم مصنوعی خودرویی

تعریف چرم مصنوعی به زبان ساده

تعریف چرم مصنوعی به زبان سادهاگر بخواهیم چرم مصنوعی را به زبان ساده برای شما تعریف کنیم می گوییم که چرم مصنوعی دو واقع یک جایگزین است برای چرم طبیعی که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

همانطور که گفته شد چرم های مصنوعی بجای چرم های طبیعی تولید می شوند و در بین عموم به فروش رسانیده می شوند این چرم ها عمدتا در موارد زیر کار برد دارند: 

  • در ساخت کیف و کفش 
  • در تولید پوشاک
  • در ساخت مبل و اثاثیه منزل

ساخت چرم مصنوعی در ایران به زمان های دیرینه ای باز می گردد، اما امروز این چرم در بین مردم خاطر خواه های بیشتری دارد، استفاده از آنها در هر مکانی و لوازمی سبب زیبا و شیک شدن آن مکان و یا آن لوازم می شود، مثلا مبل هایی که با چرم مصنوعی تولید شده اند خانه را لوکس می کنند، یا کیف، کفش و پوشاکی که با چرم تهیه شده اند شما را خوش تیپ، با وقار و شیک نشان می دهند.

9 نکته کلیدی برای محافظت از چرم مصنوعی

9 نکته کلیدی برای محافظت از چرم مصنوعیخوب نکته های زیادی برای محافظت از چرم ها وجود دارد اما هم اکنون ما به ۹ نکته کلیدی برای محافظت از چرم مصنوعی اشاره می نماییم.

این نه نکته که در محافظت از چرم بسیار حائز اهمین هستند عبارت هستند از:

  1. دقت داشته باشید که هر گز چرم های مصنوعی را در محیط های مرطوب قرار ندهید، رطوبت سبب می شود که این چرم ها به مرور زمان خراب شوند و رنگ آنها از میتن برود.
  2. نکته گفته شده فوق به این معنی هم نمی باشد که چدم مصنوعی را در محیط های پر حرارت قرار دهید، همانگونه که رطوبت یک چرم را خراب می کند و از طول عمر آن می کاهد حرارت هم سبب سوختگی و یا نرم شدگی بیش از حد یک چرم می شود، همین موضوع موجب می گردد که طرح و رنگ نقوش بسته روی آن از بین برود.
  3. دقت کنید که حتما باید درصورت بروز لکه در چرم مصنوعی آن لکه را پاک نمایید در غیر این صورت ممکن است لکه به وجود آمده در بافت چرم مصنوعی بنشیند و  ظاهر چرم را زشت کند.
  4. درست است که در صورت به وجود آمدن لکه باید آن را پاک نمایید اما دقت داشته باشید که هرگز آن را با مواد های قوی شستشو نکنید، به هر حال این چرم ها توسط دستگاه ها تولید شده اند و توان مقاومت آنها حدی دارد، شستشو با مواد های قوی همچون مایع های سفید کننده پر قدرت ممکن است رنگ، طرح و بافت چرم ها را نابود کند.
  5. هنگام شستن یک چرم به ارامی برخورد کنید و حتما آن را با دست بشویید، ماشین های لباس شویی برای شستن زمان زیادی را صرف می کنند، نیازی به این همه زمان و مایع نیست تنها کمی از سرکه سفید، مقداری مایع ظرف شویی و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید، و خوب هم بزنین سپس با استفاده از یک یک دستمال نرم شستشوی خود را به مدت چند دقیقه انجام دهید.
  6. اگر مبلی با جنس چرم مصنوعی دارید ترجیحا کودکان خود را قانع کنید که روی آن نپرند تا عمر بیشتری برای شما کنند و یا اگر دارای کیفی با جنس چرم مصنوعی هستید هرگز آن را طوری نگذارید که چندین چیز روی آن تلمبار شود، این موضوع موجب خم شدگی یک چرم می شود و دیگر چرم بافت زیبای قبل خود را نخواهد داشت.
  7. دقت کنید که کودکان چرم های استفاده شده در لوازم شما را با استفاده از مداد رنگی، خودکار، گواش و… خط خطی و رنگی نکنند، چرم مصنوعی برای مصارف های عمده شما استفاده می شود و یک دفتر نقاشی نیست.
  8. اگر لوازمی دارید که در طول روز با افتاب زیادی مواجه است، یا مکان قرار گیری آن را تغییر تهید یا برای آن روکشی تهیه کنید.
  9. نکته فوق در باره باران هم صدق می کند، برخی از چرم ها توانایی مقابله با باران ها را ندارند پس برای محافظت از آنها، این چرم ها را در برابر باران قرار ندهید.

بهترین چرم مصنوعی خودرویی چیست؟

بهترین چرم مصنوعی خودرویی چیست؟شاید این سوال به ذهن شما برسد که بهترین چرم مصنوعی خودرویی چیست؟

اگر می خواهی پاسخ سوال خود را دریافن کنید حتما با ما همراه باشد.

چرم های مصنوعی کلا دارای دو مجموعع کلی هستند که هر کدام از این دو مجموعه برای خود زیر مجموعه هایی دارند.

دو مجموعه از چرم های مصنوعی عبارت هستند از: 

  • چرم های مصنوعی poly
  • چرم های مصنوعی pvc

چرم های مصنوعی poly دارای جنس نرمی می باشند البنه این نرمی آنها مانع از استحکام و انعطاف پذیری آن های نشده است، این چرم ها شباهت بسیار زیادی به چرم های بزی طبیعی دارند، کیفیت آن بیشتر وابسته به ندع تولید تولید کنندگان است.

در صورت بروز لکه در بافت این چرم اطلا نگران نباشید، چرا که این لکه تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب پاک می شود.

چرم های مصنوعی pvc دارای استحکام بیشتری نسبت به چرم های مصنوعی poly هستند البته به همان اندازه از نرمی کمتری هم بر خوردار می باشند، ولی هر دوی آنها به یک اندازه منعطف هستند. این چرم های شباهت زیادی به چرم های طبیعی گاوی دارند.

هر دوی این چرم ها جز بهترین چرم های خودرویی محسوب می گردند یکی به علت نرمی ای که دارد و دیگری به علت استحکامی که دارد. ولی معمولا در ساخت روکش های خودرو بیشتر از چرم های نوع دوم یعنی چرم های pvc استفاده می کنند، زیرا مستحکم تر می باشند.

شرکت های پخش چرم مصنوعی به صورت عمده

شرکت های پخش چرم مصنوعی به صورت عمده شرکت های پخش چرم مصنوعی به صورت عمده معمولا خود یک شرکت تولید کننده هستند. دقت داشته باشید که همیشه هزینه خرید چرم مصنوعی عمده کم تر از هزینه خرید در چرم مصنوعی خرده می باشد.

در خرید نوع اول فروشنده مجبور نیس که برای تک به تک محصول چرم مصنوعی خود تبلیغ و هزینه کند و همه آنها را یک جا به عرضه می رساند، اما در خرید نوع دوم فروشنده چاره ای ندارد جز تبلیغ و هزینه کردن برای فروش محصولات چرمی، از همین رو بر قیمت چرم هم افزوده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما