سفارش چرم گاومیش صادراتی

چرم انواع مختلفی دارد از چرم مصنوعی گرفته تا چرم حیوانی و حتی گیاهی، اما چرم های ساخته شده با پوست حیوانات از بهترین و مناسب ترین چرم های موجود در بازار می باشند.
و یکی از باکیفیت ترین چرم ها، چرم گاومیش صادراتی می باشد که یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین چرم های صادراتی می باشد، جهت خرید و سفارش آن می توانید به ادامه مطالب توجه فرمایید.

سفارش چرم گاومیش صادراتی

چرم گاومیش چه مزایایی دارد؟

چرم گاومیش چه مزایایی دارد؟ گاومیش ها نژادی از گاو ها هستند، اما اندازه ی بزرگتری نسبت به گاو دارد، اغلب آن ها وحشی هستند، اما نوع پرورش یافته هم دارند و از فراورده های آن ها استفاده های زیادی می شود.
از گاومیش ها علاوه بر استفاده ازشیر و گوشت، از شاخ های این حیوان نیز می توان در صنایع ساخت وسایل تزئینی نظیر شانه، چتر و … همچنین برای تولید چرم هم از پوست گاومیش استفاده می شود.
چرم گاو میش یا بوفالو یکی از با دوام ترین و محکم ترین چرم های نسبت به چرم های گاوی وحتی چرم های دنیای چرم طبیعی است. بنابراین، برای تولید محصولاتی که نیاز به دوام یا فشار بیشتری بر روی آن ها دارند کاملاً مناسب به نظر می رسد.
در اینجا چند نمونه و مورد از کاربرد ها و استفاده از چرم بوفالو می خواهیم به شما بگوییم، از جمله، برای تهیه چمدان، کمربند، ته اسلحه، زین اسب، کف کفش، تولید صندلی راحت، برای پوشاندن برخی از قطعات صنعتی و غیره …
اما یک چرم گاومیش چه مزایایی دارد؟ یک چرم گاومیش با کیفیت بالا بدون خراش و پارگی روی پوست بوده و دارای یکنواختی است، ضخامت این نوع چرم هم بیشتر از چرم های دیگر بوده و در قسمت های مختلف تفاوت زیادی ندارد.

پخش چرم گاومیش صادراتی

پخش چرم گاومیش صادراتی پخش چرم گاومیش و انواع دیگر چرم ها توسط بازر گانی ها و شرکت های زیادی امروزه عرضه شده و حتی صادر می شوند، زیرا چرم های ایرانی دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی نسبت به چرم سایر کشور های جهان می باشد.
اما جهت خرید و سفارش چرم گاومیش باید به چند نکته توجه فرمایید، سطح کیفیت و مرغوبیت چرم، قیمت این چرم ها، حجم سفارش و خرید که به صورت عمده است یا تکی، نوع مرکز خرید که به صورت حضوری می باشد یا غیر حضوری و نحوه عرضه آن که مستقم و بدن واسطه می باشد یا با واسطه.
یکی از بهتریم مراکز که شما می تواند، با کیفیت ترین چرم گاومیش را با قیمتی ارزان تر از بازار و بدون واسطه در کمترین زمان ممکن سفارش دهید، خرید از سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین فعال در این زمینه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما