صادرکنندگان چرم گاوی طبیعی

چرم گاوی طبیعی رایج ترین و پرکاربردترین انواع چرم موجود است و از آن برای تولید کیف، کفش، کمربند و کت و سایر محصولات مشابه استفاده می‌شود. این چرم طی فرایندی طولانی از پوست گاو تهیه می شود. به طوری که تمام ویژگی های طبیعی پوست را حفظ می کند و جلوه زیبایی به محصولات تولیدی می بخشد. به خاطر کاربردهای بسیار این چرم و کیفیت بالای چرم تولیدی، این مرکز علاوه بر عرضه داخلی، یکی از صادرکنندگان چرم طبیعی برتر به نقاط مختلفی در سراسر جهان می‌باشد.

صادرکنندگان چرم گاوی طبیعی

روش تشخیص چرم گاوی طبیعی

روش تشخیص چرم گاوی طبیعی تنها به خاطر اینکه یک محصول ارائه شده در فروشگاهی تحت عنوان لباس چرمی یا کیف چرمی عرضه می شود به این معنا نیست که از چرم طبیعی ساخته شده است. بسیاری از محصولات چرمی موجود در بازار از چرم های مصنوعی ساخته می شوند که انسان آن ها را با مواد مصنوعی می سازد و ظاهر و مشخصاتی مشابه چرم طبیعی دارند. اما اگر کسی محصولات چرم طبیعی را مصرف کرده باشد می داند که این دو تفاوت بسیاری دارند.

یکی از راه هایی که می توانیم به کمک آن چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهیم، پاشیدن چند قطره آب بروی کالای چرمی است. آب بر روی چرم مصنوعی لیز می خورد در صورتی که چرم طبیعی آن را به سرعت به خود جذب می نماید.

همچنین می توانید نوع چرم را از طریق بوی آن مشخص کنید. چرم اصلی عطر طبیعی و خاصی دارد که گاها آن را به بوی تراشه های چوب تشبیه می کنند. از طرف دیگر چرم مصنوعی بوی لاستیک و مواد شیمیایی دارد.

یکی دیگر از راه های تشخیص چرم طبیعی گاوی کامل نبودن و وجود نقص در این چرم است. چرم های طبیعی از پوست حیوانات ساخته می شود و بنابراین هر بخشی مانند حیوانی که از آن بدست می آید خاص و منحصر به فرد است. بنابراین با لمس و مشاهده دقیقی می توانید این ناهمواری ها را تشخیص دهید. چرم های صاف، یکنواخت و منظم معمولا نشان دهنده چرم های مصنوعی هستند.

جدیدترین قیمت چرم گاوی طبیعی

جدیدترین قیمت چرم گاوی طبیعی این مجموعه انواع چرم گاوی طبیعی را با ضخامت ها و رنگ های متنوع با کیفیتی برتر و درجه یک به متقاضیان گرامی عرضه می کند. چرم های این مرکز با نهایت مهارت و تخصص توسط متخصصان و استادان ماهر و باتجربه این حرفه و با استفاده از ابزارها و فناوری های روز دنیا تولید می شود به طوری که کیفیت و ویژگی های برتر و درخشان این محصول پرکاربرد و شگفت انگیز به بهترین نحو حفظ می شود.

برای اینکه از تنوع رنگ و ضخامت محصولات و جدیدترین قیمت چرم های ارائه شده در این مرکز باخبر شوید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با همکاران ما در تماس باشید و پس از انتخاب محصول دلخواه سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما