فروش مستقیم چرم گاو میش درجه یک

چرم گاو میش درجه یک و طبیعی ویژگی های منحصر بفردی دارد. دارای بوی خاصی بوده، قسمت زیرین آن حالت کرکی داشته و بافت آن تکراری نیست. ضمن اینکه چرم گاو میش نسبت به سایر انواع چرم از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد. ایران یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان برتر چرم طبیعی از جمله چرم گاومیش بحساب می آید و به تبع آن فروش مستقیم این ‌محصول توسط تولیدکنندگان برتر، با کیفیت و درجه مرغوبیت بالا به خریداران عزیز ارائه میشود.

فروش مستقیم چرم گاو میش درجه یک

مزایا استفاده چرم گاو میش درجه یک

مزایا استفاده چرم گاو میش درجه یک چرم مورد نیاز ما از انواع پوست حیوانات بدست می آید. در این بین استفاده از پوست حیواناتی مانند گاومیش بیشتر مورد توجه تولیدکنندگان محصولات با کیفیت قرار گرفته است و این موضوع بدلیل آن است که پوست این حیوان بدلیل شرایطی که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود از کیفیت بالایی در صنعت چرم سازی برخوردار است. همچنین علاوه بر آن، کاربرد ها و مزایای منحصربفردی نسبت به باقی انواع پوست های حیوانی دارد.

از آنجایی که چرم گاومیش بسیار ضخیم و مستحکم بوده و از دوام بالایی برخوردار است استفاده های فراوانی دارد و می توان از آن برای ساخت اشیائی که باید از درجه سختی بالایی برخوردار باشند نظیر صندلی و مبلمان، کفش و کیف و کمربند، روکش صنعتی، لوازم سوارکاری و غیره بهره برداری نمود.

چرم گاومیش بندرت دچار زدگی و پارگی می شود و دارای بافتی یکدست است. این چرم نرم و انعطاف پذیر بوده و در عین حال بسیار مقاوم می باشد و تقریبا ۴۰٪ از مقاومت بیشتری نسبت به چرم گاو برخوردار است و مراقبت خوب از آن یک عمر برایتان ماندگاری خواهد داشت. این چرم قوی ترین چرمی است که می توانید تهیه کنید.

یکی دیگر از مزایای چرم گاومیش در مقایسه با سایر چرم ها این است که معمولا چرم های دیگر ممکن است براحتی دچار لک شوند مخصوصا اگر بر روی آنها آب ریخته شود اما چرم گاو میش از خاصیت مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار است.

مراکز صادر کننده چرم گاو میش درجه یک

مراکز صادر کننده چرم گاو میش درجه یک اگر شما صادر کننده چرم به خارج از کشور هستید و یا شغل شما خرید و فروش مستقیم چرم می باشد و می خواهید چرمی طبیعی تهیه کنید بنابراین قطعا تلاش شما برای پیدا کردن بهترین تولید کننده چرم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

از آنجایی که تولید چرم در ایران بدلیل قدمت آن در این منطقه یک صنعت سنتی و دیرپا و بسیار قدرتمند بحساب می آید، مراکز صادر کننده درجه یک زیادی وجود دارد که در زمینه چرم گاوی علی الخصوص نوع گاو میش آن فعالیت می کنند.

این مراکز صادرات چرم با بهره گیری از بهترین پوست حیوانات و با بکارگیری دانش و تجربه خود در تولید، نیاز شما خریداران عزیز را مرتفع خواهند نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما