قیمت چرم مصنوعی ساده درجه یک

از زمان پیدایش انسان، بشر ناگزیر بود برای محافظت بدن خود از آسیب باد و برف و باران و یا تابش خورشید، چاره ای بیندیشد و به تدریج از گوشت حیوانات شکار شده برای خوراک و از پوست و پشم آنها چرم تهیه کرد. پس ازمدتی بشر به این فکر افتاد که به جای چرم طبیعی از مواد جدید نیز چرم مصنوعی تولید کند و اکنون با به دست آوردن موفقیت های چشمگیر، چرم مصنوعی را در تولیدات خود به کار می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چرم مصنوعی ساده با ما تماس بگیرید.

قیمت چرم مصنوعی ساده درجه یک

نحوه تولید چرم مصنوعی ساده

نحوه تولید چرم مصنوعی ساده چرم مصنوعی با مواد شیمیایی تهیه می شود و تولید آن طی فرایندی انجام می گیرد. در ساخت چرم مصنوعی از دو روش تر و خشک بهره می گیرند.چرم به لایه ای گفته می شود که تشکیل شده از آستری، لایه چسب، فوم و اسکین می باشند و غیر از آستری که از پارچه می باشد بقیه مواد از مواد پلی وینیل کلراید یا پلی یورتان می باشند.

ظاهر چرم مصنوعی ساده به نوعی شبیه چرم طبیعی می باشد ولی در تولید آن از مواد خاص و متفاوتی بهره گرفته می شود. در تولید آن نیازی به چرم گاو و یا گوسفند و… نمی باشد بلکه ماده ای است که به صورت لایه لایه می باشد و روی پلیمر مصنوعی قرار داده می شود و شبیه لایه ای است که با پلاستیک پوشانده شده باشد و با این کار مقاومت و دوام چرم مصنوعی، بالا می رود. ساختمان این چرم، برعکس چرم طبیعی منظم و یکنواخت می باشد به علت اینکه تولید آن با دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته انجام می شود.

به علت اینکه چرم مصنوعی برعکس چرم طبیعی از فیبر برخوردار نیست هنگام برش آن، متوجه می شویم که لایه فشرده ای است که لبه های آن بسیار تمیز و صاف بریده می شود. این چرم را پس از اینکه تولید شد به حالت رولی در می آورند و به بازار عرضه می کنند.

خرید بهترین چرم مصنوعی ساده

خرید بهترین چرم مصنوعی ساده در فروشگاه مرکزی ما، فروش چرم مصنوعی با کیفیت بالا در رنگ بندی های متنوع توسط فروشندگان ما صورت می گیرد. همکاران ما پس از اینکه چرم مصنوعی را با حذف واسطه ها از کارخانه تولیدی و با قیمت ارزان تحویل می گیرند آن را به مشتریان خود در سراسر کشور ارسال می نمایند. شما نیز می توانید برای خرید آن به صورت حضوری به مرکز ما مراجعه کنید و این محصول بی نظیر را در حجم عمده و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

همچنین برای افرادی که تمایل دارند این محصول بی نظیر و با دوام را به صورت غیرحضوری تهیه نمایند فروشگاه اینترنتی تشکیل دادیم و نمونه هایی از محصولات ما را در سایت قرار دادیم تا مشتریان ما بتوانند ضمن مشاهده نمونه ها و انتخاب آنها، به راحتی به سفارش چرم ساده مورد نظر بپردازند تا همکاران ما در اسرع وقت، برای آنها ارسال نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما